عدم استفاده ازسیستم مدیریتی؛ نقطه ضعف سازمانهای کشوراست

پریسا خاکبازان

مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان در مراسم اختتامیه ممیزی داخلی شرکت برق منطقه ای اصفهان گفت: نقطه ضعف سازمانهای در  کل کشور عدم استفاده مناسب از سیستم مدیریتی است که از با ا همیت ترین مسائل سازمانی بوده و باید به  آن توجه ویژه ای شود.

موسی رضایی افزود:اگر ما سیستم نداشته باشیم و نتوانیم امور جاری سازمان را به خوبی مدیریت کنیم طبعاً در رسیدن به بسیاری از اهداف خود موفق نخواهیم بود.

وی افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی و مکانیزم های مناسب ایجاد گردد تا فعالیت ها، معطوف به افراد نبوده و همه بتوانند در قالب یک سیستم مناسب وبه راحتی فعالیت های جاری سازمان را به پیش ببرند . در واقع این دیدگاه به نوعی بحث جانشین پروری را نیز در بر خواهد گرفت.

وی از ممیزان خواست تا دیدگاه سیستم نگرداشته باشند و با این دیدگاه بتوانند در نهادینه کردن فرایند ها کمک نمایند.امیدواریم برگزاری این ممیزی ها بتواند به فرآیند سیستمی کردن سازمان کمک کند و در این راستا گام برداریم.

گفتنی است،این ممیزی به مدت ۴ روزکاری وتوسط ۴۵نفرممیز در۲۱واحدستادی؛اداره انباربختیاردشت وایستگاه ۲۳۰کیلوولت شهرضا  انجام پذیرفت که نتایج حاصل ازآن۱۱۰(عدم انطباق / مشاهده وپیشنهاد) ،که ازاین مجموع۲۲درصد عدم انطباق ها ، ۳۵درصد مشاهدات و۴۳درصد پیشنهادات راشامل گردیده است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *