عده‌ای پادوی ترامپ شدند و مذاکره دوباره با آمریکا را مطرح می‌کنند

حدیث بابایی

امام جمعه موقت اصفهان گفت: شاهدیم عده‌ای پادوی ترامپ نامه می‌نویسند که با آمریکا مذاکره کنیم؛ نمی‌دانیم چنین افرادی جاهل، عامد یا مزدورند.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اصفهان با توصیه خود و همگان به تقوای الهی اظهار داشت: ترک گناه، بهترین و والاترین تقواست. اگر به بهانه شادی‌آفرینی گناه در جامعه ترویج شود،
دیگر در چنین جامعه‌ای موفقیت نیست.
وی با اشاره به بیانات ناصحانه آیت‌الله مهدوی در خطبه‌های چند هفته پیش گفت: خیلی متأسف شدیم که در مقابل صحبت‌های نصیحت‌گونه آیت‌الله مهدوی که شخصیتی متقی، مجتهد و پاک هستند، جبهه‌گیری برخلاف ارزش‌های اسلامی کردند؛ آنها باید توجه داشته باشند رأی مردم درست است، اما رأی خدا چطور؟ اسلام این مملکت را پیروز و ۴۰ سال است ما را در مقابل جبهه استکبار پیروز و سربلند کرده است.
میردامادی با بیان اینکه ما در جنگ اقتصادی و فرهنگی با دشمنان هستیم، اظهار داشت:
اگر مسئولان بخواهند در زمین آنها بازی کنند و پادوی آمریکا و اسرائیل باشند، فاجعه است و تحمل‌نکردنی.
وی ادامه داد: مسئولان اگر بنا باشد فکر کنند هر عملی دلشان خواست می‌توانند انجام دهند، ملت در برابر آنها ساکت نخواهد نشست. اینکه از هر گوشه‌‎ای صدا و نوایی بخواهد ارزش اسلامی را زیر سؤال ببرد، مردم در مقابل هرگونه منحرفی که بخواهد منکرات را در کشور اسلامی و شهیدان علنی انجام دهد، خواهند ایستاد.
امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: ما با ورزش مخالف نیستیم.
ما هم دعا می‌کنیم این پیروزی‌های کشورمان در صحنه‌های مختلف همواره وجود داشته باشد؛ اما امیدواریم چنین صحنه‌هایی که بخواهند این پیروزهای درخشان را با گناه درهم بیامیزند، دیگر تکرار نشود.
میردامادی شهید آیت‌الله بهشتی را شخصی بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: دشمن درصدد بود تا ریشه‌های انقلاب اسلامی را بخشکاند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی خاطرنشان کرد: آمریکا همیشه در حال دشمنی با انقلاب اسلامی بوده است؛ حال شاهدیم عده‌ای پادوی ترامپ نامه می‌نویسند که با آمریکا مذاکره کنیم؛ نمی‌دانیم چنین افرادی جاهل، عامد یا مزدورند.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به خباثت‌ها و عهدشکنی‌های مکرر آمریکا گفت: چند سال وقت صرف شد و هزینه‌های زیادی برای مذاکرات انجام گرفت؛ ولی نتیجه آن چه شد؟ حال دوباره درباره مذاکرات با آمریکا سخن به میان می‌آورند.
وی با بیان اینکه نباید مسائل کشور به برجام گره زده شود، اظهار کرد: البته کشوری که بخواهد روی پای خود بایستد، باید گردنه‌های مشکل را نیز پشت سر بگذارد.
میردامادی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری که فرمودند اگر یکی بزنند، ۱۰ تا خواهند خورد، خطاب به مستکبران عالم گفت: اگر غلطی از آنها سر بزند، تل‌‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *