فوتبالیست تهرانی همسرش را کشت

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، ظهر سه‌شنبه قاضی ایلخانی بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران با تماس ماموران کلانتری نارمک از قتل زن جوانی در خانه‌اش حوالی میدان تسلیحات در خیابان نظام‌آباد با خبر و همراه با کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد.
محل حادثه ساختمان چند طبقه مسکونی بود که تیم جنایی در محل پذیرایی یکی از واحدهای آپارتمان با جسد زن ۲۸ساله‌ای به نام شهلا روبه‌رو شد و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت شوهرش‌از محل گریخته است.
تحقیقات بعدی نشان داد مقتول یک سال قبل با پسر عمویش ازدواج کرده است و شوهرش هم عضو تیم فوتبال یکی از باشگاه‌های تهران است. پزشکی قانونی در نخستین معاینات اعلام کرد: شهلا حدود ساعت ۱۷ عصر سه‌شنبه به قتل رسیده است. همچنین مشخص شد مقتول
کارمند یکی از دفاتر ثبت اسناد است و روز حادثه پس از برگشت از محل کارش با شوهرش درگیری داشته و بعد از آن به قتل رسیده است.
یکی از ماموران گفت: دقایقی قبل مردی با اداره پلیس تماس گرفت و اعلام کرد دخترش در خانه‌اش به قتل رسیده است. وقتی به محل حادثه رسیدیم، با جسد این زن روبه‌رو شدیم که معلوم بود خفه شده است. پدر مقتول گفت: یک سال قبل برادرزاده‌ام با دخترم ازدواج کرد. آن‌ها زندگی خوبی داشتند تا اینکه متوجه شدم با هم اختلاف پیدا کرده‌اند. پس از این تلاش کردم اختلاف آن‌ها را حل کنم؛ اما هرگز فکر نمی‌کردم دامادم مرتکب قتل شده باشد.
وی ادامه داد: شب قبل با دخترم تماس گرفتم اما او جواب نداد. فکر کردم خواب است تا اینکه ساعتی قبل دوباره با او تماس گرفتم؛ اما باز هم جواب نداد. سپس با محل کارش تماس گرفتم که یکی از کارکنان گفت که دخترم امروز به محل کارش نرفته است. به همین دلیل نگرانش شدم و احتمال دادم برای او اتفاقی افتاده باشد. بلافاصله به در خانه‌اش آمدم. وقتی در را باز نکرد با کمک همسایه‌ها قفل در خانه‌اش را تخریب کردیم و وارد خانه‌اش شدیم و با این صحنه هولناک روبه‌رو شدم.
یکی از همسایه‌ها هم گفت: ۷ ماه است که مقتول و شوهرش به این خانه آمده‌اند. در این مدت ما همیشه صدای مشاجره و درگیری آن‌ها را می‌شنیدیم. این زن و شوهر همیشه با هم درگیری داشتند تا اینکه ساعت ۱۷ عصر دیروز صدای درگیری شدید آن‌ها شنیده می‌شد؛ اما من فکر کردم آن‌ها مثل همیشه با هم درگیر شده‌اند و بعد هم آشتی می‌کنند.
وی ادامه داد: لحظاتی بعد از این صدا، شوهر مقتول را دیدم که از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی ماموران پلیس به دستور قاضی ایلخانی تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری مظنون اصلی این حادثه آغاز کردند.

کلاهبرداری
با خرید برگه چک‌های سرقتی
رییس پلیس آگاهی تهران گفت: برخی افراد با دادن آگهی فروش برگه‌چک و ضمانت در روزنامه‌ها، اقدام به فروش برگه‌چک‌های سرقتی یا بلامحل به قیمت اندک کرده و باعث می شوند افراد به‌راحتی با این چک‌ها کلاهبرداری کنند. سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: کلاهبرداران از هر روشی که به ذهن هیچ‌کس خطور نمی‌کند، برای کلاهبرداری استفاده می‌کنند. شاید در نیازمندی‌های روزنامه‌ها به برخی آگهی‌ها برخورد کرده‌اید که در آن از ضمانت بانکی، آزادی زندانیان با وثیقه یا فروش دسته‌چک یا برگه‌چک روبه‌رو شده باشید که این موضوع غیرمنطقی و کلاهبرداری است.
وی ادامه داد: ریشه‌یابی برگه‌چک‌های فروشی در آگهی‌ها نشان داد آن‌ها یا سرقتی بوده یا با ارایه اسناد جعلی از بانک گرفته شده است. باید بدانیم این‌گونه آگهی‌ها ریشه کلاهبرداری و سوءاستفاده دارد.
به گفته رییس پلیس آگاهی، افرادی از طریق کشیدن این چک‌های غیرقانونی یا بلامحل اقدام به خرید کالا در بازار کرده و کلاهبرداری می‌کنند. با دستگیری این متهمان مشخص شد آن‌ها هر برگ چک را به قیمت ناچیزی از طریق آگهی‌های روزنامه خریداری کرده
بودند.
محمدیان تاکید کرد: کسانی که از طریق آگهی اقدام به خرید چک می‌کنند، مجرم هستند و مرتکب کلاهبرداری می‌شوند. صاحبان اصناف باید بدانند اگر مشتریان با دسته چک قصد خرید میلیونی دارند باید کارت شناسایی را با هویت دارنده چک بررسی کنند و در تماس با بانک، حساب را استعلام کنند تا چک سرقتی نباشد و افرادی که این چک‌ها را برای کلاهبرداری خریداری می‌کنند، بدانند خیلی زود شناسایی و دستگیر
می‌شوند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *