فولادگر:هیئت‌های خارجی فقط در باغ سبز نشان داده‌اند

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه ترکیب دولت فعلی، از دولت اصلاحات و کارگزاران است، گفت: بحث یارانه‌ها یکی از موضوعات مهم است که نیازمند اصلاح است ولی دولت فعلی برای اصلاح باید جسارت لازم را داشته باشد.
به گزارش کیمیای کویر، حمیدرضا فولادگر در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در تشریح فعالیت‌های صورت گرفته گفت: اقدامات انجام‌شده در این چند ماه اخیر، در حوزه‌های مختلف حوزه سیاست داخلی، سیاست خارجی و اقتصادی و فرهنگی است.
وی با بیان این مطلب که مهم‌ترین اقدام مجلس در حوزه سیاست خارجه، قانون ۹ ماده‌ای اقدام متناسب دولت در خصوص اجرای برجام بود خاطرنشان کرد: نظرهای نمایندگان در این زمینه بسیار متفاوت بود، ولی نظر من در این زمینه همچون رأی حداکثری مجلس بود پذیرش برجام مشروط است، ولی مجلس می‌توانست محکم‌تر و قوی‌تر عمل کند.
فولادگر ابراز کرد: در بخش اقتصادی و کمیسیون اصل ۴۴ سه گزارش نظارتی تهیه شده است که یکی از آن‌ها برای قرائت آماده و دو گزارش دیگر در دست تهیه شدن است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: نخستین گزارش مربوط به نحوه اجرای قانون بهبود مستمر کسب‌وکار است، دومین گزارش در حال تهیه، گزارش اجرای اصل ۴۴ در دولت جدید و سومین گزارش که تا آخر سال جاری تهیه می‌شود، در حوزه تولید در فضای پسا تحریم است.
وی با اشاره به اینکه به هیچ‌وجه بازار داخلی را در اختیار کامل شرکت‌های اقتصادی خارجی قرار نمی‌دهیم تصریح کرد: این امر موجب نابودی تولید داخلی می‌شود و تا به امروز هیئت‌های خارجی فقط در باغ سبز نشان داده‌اند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *