لزوم برگزاری جشنواره قومیت ها در بهارستان

زهرا نصیری

رییس شورای اسلامی شهر بهارستان در گفتگو با خبرنگارکیمیای وطن گفت: شهر جدید بهارستان به منظور ایجاد مسکن های ارزان قیمت و سرریز جمعیت کلان شهر اصفهان ساخته شده اما امروزه به یک شهر خوابگاهی تبدیل شده است.

  مجتبی محبی، با بیان اینکه باید به سمت پایدار کردن شهر بهارستان حرکت کنیم، گفت: در این شهر قومیت های مختلف زندگی می کنند و سن جمعیت آنها بین ۱۵ تا ۴۵ سال است که این دو ویژگی ظرفیت عظیمی برای بهارستان محسوب می شود در همین راستا می توان جشنواره قومیت ها را در این شهر برگزار کرد.

 وی با بیان اینکه طبق قانون، همزمان با ایجاد شهرهای جدید باید ادارات خدمات رسان نیز در این شهرها  مستقر شوند گفت:متاسفانه  این مهم تا به حال در بهارستان محقق نشده این در حالی است که این شهر از سرمایه های انسانی و پتانسیل بالایی برخوردار است. شرکت عمران زمین های مورد نیاز برای استقرار ادارت را فراهم می کند اما لازم است که مدیران استانی نیز برای استقرار ادارت در این شهر همت کنند.

وی با اشاره به اینکه سالهاست که شرکت عمران و شهرداری بهارستان به صورت جداگانه در این شهر فعالیت می کنند اما باید گفت دیگر در موقعیتی نیستیم که شهروندان بین این دو نهاد سرگردان باشند افزود: متاسفانه در حوزه ورزش و جوانان، خدمات دهی هیچ جایی مانند بهارستان به این شدت ضعیف نیست.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *