مجتمع نگین درچه با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود

سید محمدحسین مجیدی

رضا واعظ مقدم، شهردار درچه، اظهار داشت: اولا از مشارکت و مساعدت مردم و مالکان در آزادسازی جاده‌های محور درچه به تیرانچی و خیابان شریعتی دینان و همچنین ادامه خیابان بسیج صمیمانه تشکر می‌کنم.
وی افزود: ظرف هفته آینده یک نفر از بین سه نفر متقاضی احداث مجتمع نگین درچه مشخص و این پروژه بزرگ در شهر درچه احداث خواهد شد. پروژه مجتمع نگین درچه در زمینی به مساحت ۳۸۰۰ متر مربع و با زیربنای ۵۰۰/۲۰ متر مربع در سه طبقه زیرزمین و چهار طبقه روی زمین و با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود. از سه طبقه زیرزمین، یک طبقه استخر-رستوران و شهربازی و دو طبقه پارکینگ پیش‌بینی شده است و از چهار طبقه روی زمین سه طبقه تجاری و یک طبقه اداری و خدماتی پیش‌بینی شده است.
شهردار درچه در ادامه گفت: یک پمپ بنزین در سه‌راهی اسلام‌آباد به درچه در هفته دولت افتتاح خواهد شد. این پمپ بنزین طبق توافق قرار است از سال اول ماهیانه ۲۱ میلیون تومان به شهرداری درچه بپردازد و در سال‌های بعدی ۱۴درصد اضافه شود و بعد از پانزده سال پمپ بنزین به شهرداری درچه واگذار می‌شود
که این قرار برد برد برای هر دو طرف است.پروژه بعدی که در هفته دولت ۱۳۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد، افتتاح جاده محور درچه به روستای تیرانچی به طول ۱۶۰۰ متر مربع و در دو باند، خیابان شریعتی دینان بین جاده حضرت سجاد(ع) درچه و محله دینان به طول یک کیلومتر و عرض ۱۶ متر است.
همچنین نیروهای شهرداری شبانه‌روز مشغول به کار هستند تا بتوانند میدان حضرت امام خمینی(ره) درچه را اول به خیابان شریعتی دینان و سپس به خیابان پروفسور دینانی متصل کنند تا دسترسی مردم به معابر درچه تسهیل شود.
شهردار درچه اضافه کرد: پروژه دیگر، پروژه ورودی به میدان میوه و تره‌بار به طول ۵۰۰ متر و عرض ۳۰ متر است که با مشارکت غرفه‌داران انجام گرفته و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
در بحث مناسب‌سازی برای مددجویان و ویلچرنشین‌ها با مشاور فنی قرارداد بسته‌ایم که با مطالعات، ساختمان‌های عمومی درچه را از نظر تردد جانبازان و معلولان آماده کنیم تا بتوانیم شهری نمونه در استان اصفهان از نظر مناسب‌سازی باشیم.
واعظ مقدم همچنین گفت: گلزار شهدای اسلام‌آباد در حال بازسازی و تعمیرات اساسی است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
همچنین در محله ولاشان درچه کلنگ ورزشگاه ولاشان در زمینی به مساحت ۳۴۰۰ متر مربع به زمین زده می‌شود. این زمین با مشارکت مردم خوب ولاشان و شهرداری و شورای اسلامی درچه تهیه شده است.آقای رضا واعظ مقدم، شهردار درچه، در پایان گفت: به امید خداوند متعال چون آب منطقه‌ای اصفهان با هماهنگی شهرداری درچه ۳۵ هزار متر مربع زمین را در ادامه پارک ساحلی درچه به شهرداری درچه واگذار کرده است، بنا داریم در هفته دولت پارک ساحلی و زمین‌های ورزشی ساحلی ازجمله والیبال ساحلی، هندبال ساحلی، بدمینتون و حتی زمین چمن مصنوعی فوتبال احداث کنیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *