مدیرعامل باشگاه پدافند هوایی اصفهان تأکید کرد استفاده از حداکثر ظرفیت والیبال اصفهان برای تیم دسته یکی پدافند

ابوالفضل توکلی ااظهار کرد: فدراسیون والیبال تا هفته آینده به تیم‌های متقاضی حضور در لیگ دسته یک فرصت داده تا هزینه ورود در لیگ را پرداخت کنند.

وی با اشاره به معرفی کادر فنی تیم والیبال پدافند تصریح کرد: علی بهرامی‌نیا از مربیان باسابقه والیبال استان که سابقه حضور در تیم ملی نوجوانان کشورمان را نیز دارد، به عنوان سرمربی تیم معرفی شده است.

مدیرعامل باشگاه پدافند هوایی اصفهان با بیان اینکه در نظر داریم تیم قدرتمندی را راهی لیگ کنیم، یادآور شد: با توجه به اینکه تنها تیم اصفهانی حاضر در مسابقات هستیم، می‌توانیم از نیروهای حرفه‌ای استان که جذب سایر تیم‌ها نشده‌اند، استفاده کنیم.

وی ادامه داد: تیم پدافند فرصت خوبی برای والیبالیست‌های اصفهانی است تا دوران سربازی خود را در این تیم سپری کنند و از پتانسیل آن‌ها برای خدمت به ورزش استان استفاده کنیم.

توکلی افزود: در بحث تشکیل تیم از تجربیات رئیس هیئت والیبال استان و مدیرعامل باشگاه مقاومت استفاده کردیم و امیدواریم نتایجی در شأن ورزش اصفهان به دست بیاوریم.

این مقام مسئول به وضعیت تیم‌های بسکتبال و فوتسال بیان کرد: سرمربیان تیم‌های فوتسال و بسکتبال نیز مشخص شده‌اند و برای حضور در مسابقات لیگ تمرینات این تیم‌ها پیگیری می‌شود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *