مسئله اشتغال، تهدیدی جدی برای اردستان است

حمید فرخی

فرماندار اردستان گفت: بعضی مشکلات منکراتی و افزایش آمار طلاق و جمعیت کم شهرستان که خطری جدی برای اردستان بوده، مربوط به مسئله اشتغال است.
حمیدرضا تأملی اظهار کرد: موضوع اشتغال در این مقطع زمانی و تأثیرات گسترده‌ای که در معماری و مهندسی اجتماع می‌تواند داشته باشد، از مقدس‌ترین موضوعات برای جلسات در سطح شهرستان است.
وی افزود: بعضی مشکلات منکراتی و افزایش آمار طلاق در شهرستان و جمعیت کم شهرستان که خطری جدی برای شهرستان بوده، مربوط به مسئله اشتغال است.
فرماندار اردستان گفت: اتفاقات خوب را باید برای جمعیتی رقم بزنیم که حضور داشته باشند و خدمات ارائه شود؛ اما اگر هر روز شاهد خالی‌شدن شهر و روستاها از سکنه باشیم، این اقدامات به کار نخواهد آمد.
تأملی با بیان اینکه آمار و اطلاعات جوهره برنامه‌ریزی برای اشتغال است، تصریح کرد: نمی‌توانیم در فضای غیرشفاف و مبهم و غبارآلود تصمیم بگیریم؛ بنابراین تهیه سند توسعه اشتغال در شهرستان ضروری است.
وی تأکید کرد: یک هزار و ۴۵۵ بیکار در سطح شهرستان اردستان وجود دارد که تک‌تک افراد باید شناسایی شوند و آمار و اطلاعات دقیقی از موضوع بیکاری به عنوان یک ویروس ویرانگر داشته باشیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *