مشکلات خانوادگی ما ربطی به غربی‌ها ندارد

زهرا نصیبری

استاندار اصفهان گفت:مردم تبعیض‌ها و ناعدالتی‌ها را بر نمی‌تابند اما این آگاهی را دارند که اگر ما در خانه خود مشکلی داریم این مشکلات هیچ ارتباطی به غرب ندارد. اینکه دشمن اعلام می‌کند چرا ایران در سوریه و عراق حضور دارد باید به ان ها پاسخ داد که شما دریک کشور مسلمان چه غلطی می‌کنید؟ با همه توطئه‌هایی که بوده و خواهد بود امیدواریم با کمک جوانان امت اسلامی به عنوان یک الگو در تمام جهانیان بدرخشیم.

  محسن مهرعلیزاده ، درآئین رونمایی ازکالای قاچاق و انواع مواد مخدرکه جزء دستاوردهای پلیس درطی عملیات های ذوالفقار ۷ و ۸ در اصفهان بوده است  به این مسئله اشاره کرد :هم قاچاق مواد مخدر و هم قاچاق کالا هر کدام در نوع خود کار پست و ناپسندی است، در بازدیدهایی که از صنایع دارم اعلام می‌کنند که واردات رقیب جدی آن‌ها هستند و آن‌ها مجبور به کاهش تولید و اشتغال می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با قراردادن سیستم صحیح تعرفه یا اصلاحات دیگر چون اصلاح قیمت ارز، می‌توان جلوی واردات بی‌رویه را گرفت و مطالبه تولیدکنندگان را در حمایت از آن‌ها، محقق نمود گفت: اجناس و کالاهای درجه چندم کشورهای دیگر، بازار داخلی را قبضه کرده است و مشکلاتی را برای تولیدکننده گان به وجود آورده است ،آزاردهنده‌تر از واردات، قاچاق کالا است که مورد مطالبه رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان این که ممکن است صفر کردن میزان جرم یک کار غیرممکن و نشدنی باشد، ادامه داد: اما می‌توان این میزان را به عدد صفر نزدیک کرد، تلاش کمتر از یک هفته انتظامی استان اصفهان باعث شده تا مقادیر بسیار زیادی از مواد مخدر و کالای قاچاق کشف شود .

مهرعلیزاده، تصریح کرد: با اطلاعاتی که نیروی انتظامی به دست آورده، اقدامات بعدی علیه قاچاق‌چیان کالا و مواد مخدر، گسترده ‌تر خواهد بود و به این قاچاق‌چیان و اوباش هشدار می‌دهم که اگر دست از اقدامات شرورانه خود بر ندارند، ضربات سنگین‌تری را متحمل خواهند شد.

استاندار اصفهان با بیان این که دولت‌مردان مکلف به تأمین اقتصادی، معیشتی، آزادی، اشتغال و فرهنگی مردم است، افزود: دشمن با تحریم‌های هوشمندانه باعث شد تا اقتصاد ایران تا حدی دچار مشکل شود و این باعث فشارهایی به مردم شد.

وی با بیان این که  مردم از عملکرد من و امثال من خسته شدند ادامه داد: مردم تبعیض‌ها و ناعدالتی‌ها را بر نمی‌تابند اما این آگاهی را دارند که اگر ما در خانه خود مشکلی داریم این مشکلات هیچ ارتباطی به غرب ندارد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *