مشکلات گازی بلندمرتبه ها و مسکن مهر روی میز مشترک شورا و اداره گاز

کبری قریشوندی

جلسه اعضا شورای شهر و رییس اداره گاز فولادشهر، با هدف بررسی مشکلات گاز شهروندان خصوصا مشکلات موجود در ساختمان های بلند مرتبه و همچنین مسکن مهر و رفع موانع موجود برای خدمت رسانی هر چه بیشتر برگزار شد.

 علی محمدلیموچی رییس شورای  اسلامی فولادشهر توسعه گازرسانی را خدمت رسانی مطلوب به مردم و تعامل مناسب با شورا را از جمله ویژگی های مجموعه اداره گاز فولادشهر خواند وگفت: نظر به عملکرد مناسب در ارائه خدمات شایسته به مردم و تکریم ارباب رجوع، آمار مراجعات مردمی به شورای شهر در خصوص اداره گاز، پایین تر از سایر اداره ها است.

رئیس گاز فولادشهر نیز به وصول مطالبات اشاره نمود و افزود: علی رغم حساسیت در خصوص وصول مطالبات، با در نظر گرفتن شرایط مشترکین گاز فولادشهر، که غالبا حقوق بگیر و بازنشسته و از اقشار کم در آمد جامعه هستند، تعامل و همکاری متعادلی با مردم در این خصوص داشته ایم.

بهارلو، اعضای شورای شهر را به رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز و همچنین فرهنگ سازی در این خصوص توصیه کرد و در پایان جلسه به همین منظور بسته های فرهنگی شرکت گاز استان بین کلیه حاضران در جلسه توزیع شد.

لازم به ذکر است در حال حاضر اداره گاز فولادشهر بیش از ۳۷ هزار مشترک گاز دارد و پیش بینی می شود با توجه به روند فعلی انبوه سازی مسکن در این شهر، بزودی به مرز ۶۰ هزار مشترک نیز برسد.

مطالب مشابه

1 دیدگاه در “مشکلات گازی بلندمرتبه ها و مسکن مهر روی میز مشترک شورا و اداره گاز”

  1. با سلام میخواستم بپرسم در این سرمای زمستان چرا اداره گاز مسکن مهر فولادشهر اینقدر گاز را میاد قطع میکنه ؟ چرا مشکل گاز اساسی رفع نمی کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *