معرفی برترین‌های تیر وکمان در مسابقات “پدر و پسر”

مهدی دواتگر

مسابقات تیر و کمان آقایان با عنوان پدر و پسر، جهت ایجاد شور و نشاط بین پدران و پسران شهر اصفهان در مجموعه ورزشی آبشار برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

این مسابقات چهارشنبه شب، بیست و هشتم ماه مبارک رمضان با همکاری معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و هیأت تیر و کمان استان اصفهان جهت شور و نشاط و رقابتی سالم بین شهروندان و با عنوان مسابقات “پدر و پسر” برگزار شد.

در این رویداد ۳۶ ورزشکار در قالب ۱۸ تیم ۲ نفره به رقابت پرداختند که در هر گروه یک پدر به همراه پسر و یا افرادی که نسبت فامیلی داشتند حضور پیدا کردند و در پایان حسام دهقان و محمد صنما مقام اول، حمید صفاپور و امیررضا صفاپور مقام دوم، محمد تجلی و حمید بهشتی مقام سوم را بدست آوردند.

محسن رویگری رییس ورزش محلات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در مورد برگزاری این مسابقات اظهار داشت: مسابقات تیر و کمان به صورت آزاد و در بین شهروندان اصفهان بود که در قسمت آقایان استقبال خوبی از این رویداد شد. این مسابقات با هدف ایجاد شور و نشاط بین مردم شهر اصفهان و به خصوص پدران و پسران بود که توانست رضایت شرکت کنندگان را جلب کند.

وی ادامه داد: تیر و کمان یکی از ورزش‌های با نشاط و مفرح است و مهمتر از همه، یکی از ورزش‌هایی است که پیامبر اسلام (ص) به یادگیری آن سفارش بسیار کردند و خوشحالیم که توانستیم در شب‌های ماه مبارک رمضان این رویداد را برگزار کنیم.

رویگری گفت: روزهای آخر ماه مبارک رمضان را سپری می‌کنیم و خدارا شاکریم که تا امروز توانسته‌ایم به اهدافمان که برگزاری رقابت‌های ورزشی سالم و مهیج است دست پیدا کنیم و هرشب شاهد استقبال پر شور مردم در رقابت‌های جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان باشیم.

وی افزود: حضور خانواده‌ها در کنار ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات، از دستاوردهای ارزشمند در این جشنواره بوده که بر اساس سیاست‌های راهبردی معاونت ورزشی تفریحی، بایستی به سمتی برویم که به لطف الهی ورزش به صورت خودکار در بین خانواده‌های اصفهانی قرار بگیرد تا شاهد شهروندانی سالم در اصفهان باشیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *