موتورسیکلت‌های برقی تا اواخر بهمن ماه به اصفهان می آیند

زهرا نصیری

 سومین نمایشگاه تخصصی ‘خودروهای کلاسیک، آفرود و موتورسیکلت‌ های کلاسیک’، ۱۰بهمن ماه  به مدت  پنج روز در چهار سالن نمایشگاهی افتتاح شد. دراین نمایشگاه یکصد دستگاه خودروی کلاسیک با برندهای کادیلاک، کرایسلر، بنز، BMW، پژو، رنو و فولکس، ۵۰ خودروی آفرود و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت کلاسیک برپا خواهد بود.محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در پل تاریخی ‘شهرستان’ افتتاح شد واز ساعت ۱۵ تا ۲۲ روزهای مذکور میزبان علاقه مندان خواهد بود.

مسئول کمیته کلاسیک هیات اتومبیل رانی استان اصفهان درآئین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به اینکه اصفهان بعد از تهران در جایگاه دوم مجموعه کلاسیک داران و آفرود سواران است بنابراین سعی شده است که این نمایشگاه گویای این ظرفیت استان اصفهان باشد افزود: خودروهای کلاسیک به سه گروه خودروهای ‘آنتیک’،’ ۲۵ سال به بالا’ و ‘کلاسیک’ دارای ارزش معنوی دسته بندی می شود.

علی سمندریان ، افزود: موتورسیکلت های کلاسیک که قدمت آنها به سال ۱۹۲۸ میلادی بر می گردد و انواع آنها در کشور یافت نشده یا کمتر یافت می شود در این نمایشگاه درمعرض دید قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه خودروی متعلق به معتمدالدوله (پسر ظل‌السلطان حاکم اصفهان در زمان قاجار) در معرض نمایش گذاشته شده است ادامه داد: خودروهای دارای ارزش معنوی، خودروهایی با قدمت زیاد است که یا بطور موروثی در خانواده ای دست به دست شده یا مالکیت آن به خانواده دارای اصالت تاریخی رسیده است.

  مسئول کمیته تورینگ و سافاری هیات اتومبیل رانی استان اصفهان نیز گفت: ورزش اتومبیل رانی و موتورسیکلت رانی مظلوم واقع شده است و آنطور که باید مورد حمایت قرار نمی گیرد.

سیامک صارمی ، از رکورد شکنی اعضای این کمیته در کشور در یک ماه گذشته خبر داد و افزود: دو نفر از اعضا با یک خودرو توانستند در مدت چهار روز، عرض کویر ‘ریگ جن’ را بپیمایند.

 بهار ۹۷ نخستین نمایشگاه پاک‌روها در اصفهان برگزارمیشود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان نیز از ورود موتورسیکلت‌های برقی تا اواخر بهمن ماه به اصفهان خبر داد و افزود: بهار سال ۹۷ نخستین نمایشگاه پاک‌روها در اصفهان برگزارمیشود و انواع دوچرخه و انواع موتورسیکلت‌های برقی و خودروهای برقی و هیبریدی در این نمایشگاه حضور خواهند شد .

  علیرضا صلواتی، با بیان این که از اواخر بهمن ماه طرح فروش تسهیلاتی موتور برقی در شهر اصفهان آغاز خواهد شد، گفت: انواع موتورهای برقی و اسکوتر در این طرح برای شهروندان عرضه می‌شود و موتورهای دانش ‌بنیان تا اواخر بهمن ماه آماده عرضه به مشتریان خواهد بود.وی افزود: این موتورسیکلت‌ها بسیار مدرن هستند ،ایستگاه شارژ برقی نیز برای آن‌ها در سطح شهر تعبیه شده است و البته با برق خانگی نیز ظرف مدت ۳ ساعت قابل شارژ است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *