موضوع وحدت اصولگرایان به نقاط خوبی رسیده‌است

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: موضوع وحدت اصولگرایان به نقاط خوبی رسیده‌است و وحدت حداکثری با حفظ ارزش‌ها محقق می‌شود.

لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ، درباره جزئیات جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش که روز گذشته برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه اعضای شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به صورت ویژه سه مسئله مذاکرات هسته‌ای، وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در این زمینه و وحدت نیروهای اصولگرا را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: مهمترین دستور کار جلسه این هفته جمعیت، پیرامون مذاکرات هسته‌ای بود و در این زمینه ما معتقدیم آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای زیاده خواهی می‌کنند و از دوستان مذاکره کننده انتظار داریم تا به این مسئله توجه و به صورت شفاف اطلاع‌رسانی کنند که در توافق طرف آمریکایی چه تعهداتی را پذیرفته است؟ و آیا تمامی تحریم‌ها برداشته می‌شود یا خیر؟

فروزنده با تاکید بر اینکه هر توافقی که صورت می‌گیرد باید در آن حقوق ملت به صورت عزتمندانه مورد توجه قرار بگیرد، گفت: علاوه بر توجه به حقوق ملت باید تمامی تحریم‌ها نیز برداشته شود و اجازه بازدید از مراکز نظامی هم داده نشود.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: همچنین در این جلسه گزارش خوبی از روند رو به وحدت اصولگرایان داده شد و خوشبختانه اصولگرایان به نقاط خوبی رسیده‌اند و وحدت حداکثری با حفظ ارزش‌ها محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از دولتمردان انتظار دارند تا دغدغه‌های مردم را مورد توجه و دقت قرار دهند، در این زمینه ادامه داد: در حال حاضر رونق اقتصادی در کشور وجود ندارد و نظام بانکی در خدمت تولید نیست این سوال جدی مطرح است چرا به اقتصاد مقاومتی توجه نمی‌کنند؟ چرا در مسیر توانمندی داخلی پیش نمی‌روند؟

فروزنده تاکید کرد: معتقدیم اگر دولت مخصوصا در زمینه صنایع مدیریت، برنامه‌ریزی و زنجیره ارزشی ایجاد کند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد چرا که کلید حل مشکلات کشور در داخل است و مدیریت باید به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: اگر دولتمردان در سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت می‌خواهند اعتماد مردم را جلب کنند باید کارآمدی خود را به  مردم نشان دهند. “به نقل از خبرگزاری دانشجو”

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *