موفقیت شرکت سیتروئن در جذب بازار ایران

فرزانه افضل

در نشستی که نماینده فروش اتومبیل سیتروئن سایپا کاشان در اصفهان با هدف راه اندازی خط تولید این خودرو در اصفهان با حضور نیکلاس روت رینگر نماینده شرکت از کشور فرانسه برگزار شد، مشخصه های این خودرو بیان شد.

نماینده فرانسوی سیتروئن با اشاره به رعایت استانداردهای ایمنی و راحتی خودرو، وجود موتور قوی THP 165، گیربکس فوق العاده، ۶ ایربگ، سنسور نمایش وضعیت تایرها، ایرکاندیشن، تنظیم صندلی در ارتفاع و عمق و دیگر تجهیزات را با کیفیت مطلوب ارزیابی کرد و در پاسخ به خبرنگار کیمیای وطن در مورد چگونگی جذب بازار، نحوه فروش و خدمات پس از فروش به مشتری ایرانی، گفت: با شناختی که از بازار ایران داشتیم، بهترین نمونه را برای بازار ایران در نظر گرفته ایم. فروش بصورت اینترنتی است و در هر مرحله، ۲۰۰۰ خودرو در کوتاهترین زمان عرضه می گردد. همچنین، همه نمایندگی ها از تابستان به سیستم های استاندارد اروپا تجهیز می شوند. البته، اکنون آموزش نمایندگی ها شروع شده و به محلی کردن این محصول می اندیشیم. وی درباره محلی شدن محصول بیان داشت: تغییراتی در سیستم آینه ها ، نمایشگر صفحه و برنامه های تبلت نصب شده در داشبورد و هشدارهایی که راننده در اروپا و امریکا برای خارج نشدن از خط دریافت میکند، اعمال شده است که به معنای کاهش کیفیت نیست. وی گفت: این خودرو مطابق با استانداردهای اروپا در ایران عرضه میشود و در سال های آینده با راه اندازی خط تولید در ایران، مشتریان می توانند با قیمت کمتر آن را خریداری نمایند.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *