نان سوپری ها زیرذره بین بازرسان اصناف

زهرا نصیری

مدیربازرسی ونظارت اصناف استان اصفهان گفت: واحدهای صنفی وسوپرموادغذایی باید بدانند که عرضه نان‌های  بدون شناسه بهداشتی ممنوع بوده و در صورت مشاهده، واحد صنفی متخلف توسط بازرسان اصناف اعمال و برخورد قانونی خواهد شد.

 جواد محمدی فشارکی درگفتگو با کیمیای وطن با اشاره به اینکه نان به عنوان قوت غالب سفره ایرانیان در سبد غذایی خانوارها به شمار میرود که رعایت شرایط بهداشتی آن بسیار مهم است گفت: با توجه به اهمیت نان درسبد خانواره های ایرانی باید در همه مراحل تهیه و پخت آن، اصول بهداشتی به صورت کامل رعایت شود که مسلماً در صورت عدم رعایت آن، سلامت عمومی جامعه به خطر خواهد افتاد.

وی بیان داشت: قطعا بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان بر نحوه ارائه نان در کلیه واحدهای صنفی از جمله سوپر مارکت ها نظارت کرده و در صورت مشاهده تخلف، برابر مقررات اعمال قانون خواهند کرد.

وی افزود:از شهروندان می خواهیم  ضمن عدم خرید نان‌های بسته بندی شده فاقد شناسه بهداشت، در صورت مشاهده این قبیل نان‌ها در واحدهای صنفی، مراتب فوق را با ستادخبری مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان با شماره تلفن‌های ۱۳_۳۲۳۵۲۰۱۲ گزارش نمایند.

محمدی فشارکی گفت: تولید کنندگان نان که کالای خود را جهت فروش به واحدهای صنفی سوپر مواد غذایی عرضه می‌نمایند، موظف‌اند با مراجعه به معاونت غذا و دارو در استان و پس از دریافت شناسه بهداشتی تولید و دیگر مراحل قانونی، به این امر اقدام نمایند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *