نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری: اسلام انقلابی، یعنی «مقاومت و ایستادگی زیر پرچم قرآن و ولایت»

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اسلام انقلابی، یعنی «مقاومت و ایستادگی زیر پرچم قرآن، ولایت و اهل‌بیت برای همیشه افتخار ماست.» راه این است و راهی غیر از این نداریم. این راه را حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) برای ما ترسیم کردند.
به گزارش کیمیای وطن، حجت ‌الاسلام محمدعلی نکونام ۲۱ اردیبهشت‌ماه در مراسم اهتزاز پرچم امام حسین(ع) به مناسبت روز پاسدار با تبریک آغاز ماه شعبان و ولادت باسعادت حضرت امام حسین(ع) گفت: میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و بعد از آن اعیاد یکی پس از دیگری و خود ماه پربرکت شعبان، عیدی بزرگ و بزرگ است که خدای تبارک و تعالی به اهل معرفت و اهل دل عطا کرده است تا از این ظرفیت نورانی ماه شعبان استفاده کنند و تقرب بیشتر به خدای تبارک و تعالی داشته باشند و هر چه بیشتر از شیطان و شیاطین و نفس دور شوند و زمینه ارتقای همه جانبه خودشان را در این ماه‌ها فراهم سازند.
نکونام تاکید کرد: اسلام انقلابی یعنی «نَه گفتن به آمریکا صهیونیست، نفاق و نَه گفتن به همه آن‌هایی که می‌خواهند با ارزش‌های حسینی ما بجنگند و این اسلام انقلابی ماست و ما به این اسلام انقلابی می‌بالیم و افتخار می‌کنیم و از خدا می‌خواهیم با این اسلام انقلابی زنده باشیم و با این اسلام انقلابی بمیریم و با این اسلام انقلابی محشور
بشویم.
امام جمعه شهرکرد گفت: اسلام انقلابی، یعنی «مقاومت و ایستادگی زیر پرچم قرآن، ولایت و اهل‌بیت برای همیشه افتخار ماست.» راه این است و راهی غیر از این نداریم. این راه را حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) برای ما ترسیم کردند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *