هدف توانمندسازی، ترویج گفتمان با بیمه شدگان در سطح جامعه است

مریم معبدی

دکتر علی اکبری مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان با مهندس امیر جانبازی فرماندار شهرستان لاهیجان دیدار کرد.

در این دیدار مدیر کل بیمه سلامت گیلان تاکید کرد: هدف توانمندسازی، ترویج گفتمان با بیمه شدگان در سطح جامعه است.

 دکتر علی اکبری افزود: امروز یکی از اهداف بزرگ سازمان بیمه سلامت ایران توانمندسازی بیمه شدگان است و ما قصد داریم تا با افزایش سطح دانش بیمه‌ای؛ بیمه شدگان از حقوق آنان صیانت نموده و پاسخگوی مطالبات بهینه مردم از نظام بیمه سلامت باشیم.

وی یادآور شد: در این طرح با جلب مشارکت اجتماعی همیاران بیمه سلامت در صندوق روستایی، کیفیت و کمیت خدمات بهداشتی و درمانی درروستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از بیست هزارنفر از طریق بالا بردن سطح آگاهی بیمه شدگان ارتقاء خواهد یافت که در این راستا نقش دهیاران مهم است.

در این دیدار دکتر علی اکبری ضمن تبریک به مناسبت انتصاب امیر جانبازی به عنوان فرماندار شهرستان لاهیجان، به تشریح عملکرد اداره کل بیمه سلامت استان پرداخت.

 وی وضعیت شهرستان لاهیجان را از لحاظ شاخص‌های بیمه‌ای مطلوب دانسته و در خصوص اعتبارات درمانی اختصاص یافته به این شهرستان نیز توضیحاتی داد.

همچنین فرماندار شهرستان لاهیجان نیز ضمن تشکر از تلاش‌های مدیر کل بیمه سلامت و ریاست اداره بیمه سلامت لاهیجان، خاطر نشان کرد: طرح توانمند سازی بیمه شدگان بسیار حائز اهمیت است.

امیر جانبازی افزود: دهیاران به عنوان حلقه ارتباطی با مردم و بیمه شدگان هستند و همکاری آنها در این طرح بسیار سودمند و مؤثر خواهد بود.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *