هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان؛ نماینده اصفهان به دنبال پیروزی مقابل مدافع قهرمانی

تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن نجف‌آباد، نماینده اصفهان در مسابقات لیگ برتر ظهر روز جمعه در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به مصاف مدافع عنوان قهرمانی می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن نجف‌آباد پس از استراحت در هفته نخست لیگ برتر با درخشش در دیدار هفته دوم خود، نشان داد که امسال به دنبال کسب قهرمانی است و تلاش این تیم، رسیدن به صدر جدول خواهد بود.

بازیکنان تیم اصفهانی در هفته‌های گذشته تلاش بسیاری برای ارتقای آمادگی خود با هدف رسیدن به صدر جدول صورت دادند و روز جمعه باید به مصاف تیم فوتبال شهرداری بم بروند.

شهرداری بم فصل گذشته توانست با درخشش بسیار خوب، در نهایت قهرمانی را ازآن خود کند و امسال نیز هدفی جز قهرمانی ندارد.

این تیم در شرایطی به مصاف نماینده اصفهان می‌رود که به خوبی می‌داند کار دشواری مقابل تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد خواهد داشت.

آینده‌سازان با جذب چندین بازیکن خوب در لیگ برتر و بهبود شرایط خود، امسال تلاش می‌کند که امتیاز همه بازی‌های پیش‌رو را ازآن خود کند و بدون شک پیروزی مقابل شهرداری بم، در این زمینه به میزان قابل توجهی اهمیت دارد.

دیدار روز جمعه در شرایطی برگزار می‌شود که نماینده اصفهان با توجه به پیروزی پرگل هفته گذشته خود، با انگیزه و روحیه بسیار خوبی به میدان خواهد رفت اما نماینده بم در سوی مقابل، با توجه به شکست گذشته، به دنبال جبران آن بازی خواهد کرد.

آینده‌سازان نجف‌آباد در هفته گذشته توانستند پیروزی پرگلی مقابل تیم وحدت گرگان به دست آورند اما شهرداری بم در بازی گذشته مقابل تیم سیرجان متحمل شکست شد.

نماینده اصفهان در شرایطی روز جمعه به مصاف قهرمان فصل گذشته می‌رود که در روزهای گذشته تغییراتی نیز در کادر فنی این تیم به وجود آمده و باید دید آیا این تغییرات، شرایط آن را بهتر از گذشته خواهد کرد یا خیر.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *