ورودی نیاسربرای ایجاد درامد پایدار شهری بسیار مهم است

 زهرا نصیری

شهردار نیاسر درنشست هم اندیشی اعضای شورای شهر با شهروندان که با حضورامام جمعه این شهر برگزار گردید درپاسخ به برخی ازسوالات شهروندان مبنی بر ساخت استخر ذخیره آب  گفت:ساخت این استخر ازاصلی ترین اولویت های شهرداری است  اما در این زمینه همراهی کشاورزان هم می تواند برای سرعت دهی در این پروژه راهگشا باشد.

سبحان نظری، با اشاره به ورودی شهر نیاسر به این مسئله تاکید کرد:ما همانطور که آبشار و باغ تالار را قلب شهر می دانیم ورودی نیاسر را نیز چشم شهر می دانیم و تمام توان خود را برای سرسبزی و ایجاد تغییر در ورودی شهر بکار خواهیم گرفت.

 وی  ازتشکیل دفتر سرمایه گذاری و جذب مشارکتها در شهرداری خبر داد و از شهروندانی که ارتباطاتی با سرمایه گذاران دارند خواست تا ایشان را برای سرمایه گذاری در شهر ترغیب کنند.

  نظری همچنین از اختصاص ۵هکتار زمین برای کاشت گل محمدی در محور ورودی شهر خبر داد و بیان داشت: این طرح همزمان هم باعث سرسبزی بیشتر شهر خواهد شد و از طرفی به ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری کمک می کند.

 توجه به گردشگری مذهبی در نیاسر

رییس شورای اسلامی شهر نیاسرنیز در این نشست با اشاره به اینکه هرچه شهروندان ما را در امور شهر بیشتر یاری کنند ما می توانیم خدمات بهتری به همشهریان ارائه کنیم افزود:خوشبختانه دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهرداری نیاسراستقرار پیدا کرد و ما تلاش می کنیم که  دفتر ثبت اسناد و املاک نیز در این شهر راه اندازی شود .

 وی ابراز امیدواری کرد: ساخت ساختمان اداره ثبت احوال شهر هم بزودی به جهت استقرار دفتر نمایندگی این اداره در دستور کار قرار می گیرد.

 حجت الاسلام والمسلمین شاه میری امام جمعه نیاسر نیزضمن تبریک پیروزی سربازان امام زمان در شکست نیروهای داعش،برگزاری این دست جلسات را موجب تقویت همدلی ها و نهایتا سرعت در آبادانی نیاسربرشمرد و گفت:نیاسر پتانسیل های بسیار خوبی برای جذب گردشگران مذهبی دارد از این رو باید بحث گردشگری مذهبی در این شهرتقویت شود چرا که این امر می تواند یکی از نقاط قوت شهر برای جذب گردشگران مذهبی به شمار آید.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *