کسب گواهینامه استاندارد مدیریت انرژی توسط پالایشگاه اصفهان

زهرا نصیری

پس از ارزیابی‌های لازم از سوی شرکت بین‌المللی ممیزان IMQایتالیا شرکت پالایش نفت اصفهان به دلیل رعایت الزامات استاندارد مدیریت انرژی موفق به کسب گواهینامه استاندارد مدیریت انرژی شد.

 مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان در مورد کسب موفقیت این شرکت در زمینه کسب گواهینامه استاندارد مدیریت انرژی به خبرنگار کیمیبای وطن گفت: ممیزی انرژی ابزاری برای حرکت درمسیر صحیح مصرف انرژی است،گروه ممیزی انرژی با روش صحیح  و مناسب، ممیزی موثری انجام دادند.

در آغاز این نشست که پس از دو روز ممیزی انرژی در شرکت انجام گرفته بود، تیم ممیزی پس از ارائه گزارش یافته‌های خود و با توجه به عدم شناسایی مغایرت اصلی در فرآیند ممیزی، اعلام نمودند با توجه به اینکه شرکت پالایش نفت اصفهان  الزامات لازم را در این خصوص رعایت نموده است، بنابراین شرکت به کسب گواهینامه استاندارد ۵۰۰۰۱:۲۰۱۱ ISO نائل  می گردد.

سرممیز تیم انرژی با اشاره به اینکه خوشبختانه روح  اهمیت بخشی به مسایل انرژی در شرکت جاری است و مدیریت ارشد شرکت، نگاهی عمیق، واقعیت گرا و صیانتی به موضوع انرژی دارند افزود: شرکت پالایشگاه نفت مکانیسم مناسبی در جهت اولویت بخشی به اقدامات و پروژ های مرتبط با انرژی دارد.

   آقایی تاکید کرد:اخذ گواهینامه انرژی درکنار ملزم نمودن یک سازمان برای مجهز شدن به سیستم انرژی، سازمان را موظف می کند تا با سیستماتیک نمودن مصرف بهینه انرژی روندی همیشگی و رو به بهبود داشته باشد.

همچنین هاشم الحسینی، رئیس مهندسی پالایش و برنامه ریزی تولید پالایشگاه اصفهان با اشاره به اینکه توسعه و تعمیق سیستم‌های مدیریتی یکی از استراتژی‌های مهم سازمان است گفت: نگاه سازمان در این حوزه نه صرفاً کسب گواهینامه، بلکه اصلاح فرآیندها و ساختارها و کمک به بهبود مستمر و رشد و تعالی سازمان است .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *