کشف هزار و ۴۰۰ قلم کالای قاچاق در اردستان

حمید فرخی

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان با بیان اینکه با مراکز و واحدهای عرضه کالای قاچاق طبق قانون برخورد می‌شود، گفت: گسترش پدیده شوم کالای قاچاق جلوی فعالیت واحدهای تولیدی و صنفی را می‌گیرد.

محمد رضا باقری در گفتگویی اظهار کرد: به منظور مبارزه با کالای قاچاق در منطقه اردستان یک هزار و ۴۰۰ قلم کالای قاچاق کشف شده است.

وی افزود: ارزش کالای قاچاق کشف شده یکصد میلیون ریال بوده که با حضور نماینده اداره تعزیرات حکومتی شهرستان و با حکم قضائی معدوم شد.

وی گفت: بیشترین تخلف در قالب عناوین قاچاق غیر استاندارد و موارد بهداشتی تاریخ گذشته بوده که استفاده مردم از این کالاها سلامتی آنها را به خطر می‌اندازد.

باقری با بیان اینکه با مراکز و واحدهای عرضه کالای قاچاق طبق قانون برخورد می‌شود، تصریح کرد: گسترش پدیده شوم کالای قاچاق جلوی فعالیت واحدهای تولیدی و صنفی را می‌گیرد.

وی تاکید کرد: وظیفه ذاتی اداره صنعت، معدن و تجارت است که به تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی رسیدگی کند، لذا یکی از عوامل مهم در افزایش قاچاق کالا تقاضای مصرف این کالا توسط مردم بوده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان خاطرنشان کرد: بازرسان در ۹ ماهه سال جاری به منظور مبارزه با کالای قاچاق از ۳۰ واحد صنفی عمده فروش و خرده فروش سطح شهر بازرسی به عمل آورده که در این رابطه ۱۰ واحد متخلف شناخته شدند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *