کشف ۵ تن مواد مخدر در شهرضا

 فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: از ابتدای سال تاکنون با اقدامات عملیاتی و طرح‌های ضربتی بیش از ۵ تن مواد مخدر در سطح شهرستان کشف و ضبط شده است.

 سرهنگ حمید امیرخانی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اشاره به آمار کشفیات در سال ۹۳ در شهرضا اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون با اقدامات عملیاتی و طرح‌های ضربتی بیش از ۵ تن مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

 وی با بیان اینکه ۳۵۰ کیلو از این مواد در داخل شهرستان و روستاهای تابعه بوده، افزود: کشفیات مواد مخدر در شهرضا در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲, بیش از ۲۸ درصد افزابش داشته است.

 فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: در سال ۹۳، بیش از ۱۴۰ خرده فروش مواد مخدر، ۱۴۰ نفر نگهدارنده و ۱۴۰ نفر حمل کننده دستگیر شدند.

 وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۱ طرح ارتقای امنیت در شهرستان اجرا شده، بیان کرد: با وجود ایست و بازرسی شهید امامی قاچاقچیان از راه‌های فرعی اقدام به جابجایی مواد می‌کنند که در این راستا ۳۴ طرح کنترل مبادی اجرا و ۳۰۰ کیلو مواد کشف شده است.

 سرهنگ امیرخانی با بیان اینکه ایست و بازرسی شهیدامامی شهرضا گلوگاه حساسی است، اظهار داشت: در آخرین مرحله در این ایستگاه ۶۰۰ کیلو مواد مخدر که به صورت ویژه در میان بتن و میلگرد جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.(به نقل از تسنیم)

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *