پیام تبریک شهردار و رییس شورای شهر شهرضا

یامقلب القلوب والابصار …

این عید به نور فاطمیه زیباست                                         روزی تمام سال ما با زهراست

بابردن نام فاطمه فهمیدیم                                      سالی که نکوست از بهارش پیداست

موسم دل انگیز بهار و عید نوروز  ، جلوه ای دلربا وزیبا از جهان آفرینش است که با نوید آمدنش ، انسان ها به تلاش و تکاپو برای خانه تکانی جان  می پردازند. به راستی حلول سال نو می تواند فرصتی مغتنم برای موفقیت در راه انجام وظیفه و تطهیر نفس و تصفیه جان از ناپاکی ها وتمرین صبر و استقامت باشد.

نوروز سر آغاز حیات مجددطبیعت و ایجاد طراوت در وجود انسانهاست و نوروز امسال که مزین به نام حضرت زهرا (س) می باشد چه زیباست تا باالگو قراردادن آن بانوی با فضیلت ، نقش بندی های نقاش آفرینش را با تاملی ژرف بنگریم و از خالق هستی بخواهیم نام و یاد خود را در وجودمان زنده نگه دارد و توفیق خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان را در باورمان نهادینه سازد. آری نوروز اگر چه پایانی است برای یک  سال تلاش اما   سر آغازی است برای یک سال کوشش و خدمتی دیگر .

آغاز سال نو فرصتی است که باید همواره به امید فردایی بهتر به تلاش و همت خویش بیفزاییم تا با اراده قوی، دشواری ها و سختی های پیش روی را از میان برداشته و با اتکال به خدای منان با توانایی و خلاقیّت در شکوفایی و سازندگی شهرمان سهیم باشیم .

در پایان ضمن عرض تشکر وقدردانی از تعامل و همکاری های همه جانبه مسئولین ومدیران ادارات و نهادهای شهرستان و شهر و همچنین شهروندان فهیم و قدرشناس شهرضا و تلاش ها و زحمات تمامی همکاران در مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری ، فرا رسیدن سال جدید را تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال سالی پر بار همراه با موفقّیت ، سعادت  و سر بلندی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) برای همگان آرزومندیم

عبدالله سهرابی ـ رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا                        محمّد هویدا ـ شهردار شهرضا

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *