یک میلیارد یورو سرمایه گذاری خارجی در استان اصفهان

زهرانصیری

نمایشگاه بزرگ دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی و پنجمین نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد استان اصفهان با حضور مسئولان استانی افتتاح شد. در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد استان ۵۲ تشکل غیردولتی و سازمان مردم نهاد، در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی حضور خواهند یافت. همچنین ۶۰ سازمان و دستگاه دولتی در دو هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی حضور دارند تا عملکردها، خدمات، دستاوردها، برنامه‌ها و اهداف خود را به اطلاع مسئولان و عموم مردم برسانند. در این نمایشگاه علاوه بر دستگاه‌های دولتی، تشکل‌های شاخص حوزه درمان و سلامت، آموزش، حمایت و کمک به نیازمندان و سمن‌های حوزه میراث فرهنگی و اجتماعی نیزشرکت دارند.

جایگاه ویژه ایران

استاندار اصفهان در آئین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به اینکه به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی هم اکنون ایران از نظر امنیت به جزیره آرامش در میان دیگر کشورهای منطقه و حتی دنیا تبدیل شده است گفت: ایران هم اکنون جایگاه ویژه و برتری از نظر قدرت علمی و اقتصادی دارد، مردم باید شرایط حاکم برجامعه را با دیدی واقع بینانه بنگرند و در تصمیم‌گیری و اظهار نظرهای خود درگیر تبلیغات و اظهار نظر هیچ جناحی نباشند.

ایران هراسی معنا ندارد

رسول زرگرپور، با بیان اینکه در دو سال گذشته ۶۷۰ میلیارد تومان برای طرح تحول نظام سلامت در استان هزینه شده است، بیان داشت: تا پایان سال یک‌هزار و ۳۵۰ تخت جدید به بیمارستان‌های استان اضافه می‌شود. وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای دنیا دیگر از ایران و سفر به آن هراسی ندارند، ایران هراسی نیز در جهان معنا ندارد، اضافه کرد: در طول یک سال گذشته حدود یک میلیارد یورو سرمایه گذاری خارجی در استان به ثبت رسیده است و بیش از ۱۲۰ هیات خارجی بلند پایه به کشور سفر کرده‌اند. استاندار اصفهان با بیان اینکه هر نوع نقد نسبت به دولت باید با رعایت انصاف باشد، تاکید کرد: معضل بیکاری همچنان در کشور برقرار است اما اقدامات موثری مانند جوابگویی به بیش از ۷۰۰ هزار نفر از بیش از یک میلیون نفر جویای کار انجام شده است. همچنین بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در چند ماه گذشته به برخی از واحدها اعطاء شده است.

گفتنی است دو نمایشگاه بزرگ دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی و پنجمین نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد استان اصفهان از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از ۱۹ تا ۲۲ بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، پذیرای حضور علاقه‌مندان است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *