ماهواره خانمانسوز است

 مسوول سیره تفحص شهدا گفت:۷۵۰ نفر از خانواده های شهدا تنها فرزند خود را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلام کرده اند.

حجت الاسلام حسین جوشقانی شامگاه جمعه در یادواره ۲۶۵ شهید بخش قمصر کاشان با بیان اینکه بسیاری از شهدای ما در جبهه ها دگرگون و شهید شدند، افزود: یادواره شهدا مکانی برای هجرت از بدی هاست و ما نباید خود را از آرمان شهدا و مجاهدان هشت سال جنگ تحمیلی جدا ببینیم، زیرا در زندگی ضرر می کنیم.

وی با بیان اینکه امنیت و ثبات کشور مرهون خون شهداست، افزود: دشمن امروز برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران دارو، قطعات هواپیمایی، مبادلات بانکی و قطعات یدکی ما را تحریم کامل کرده است.

جوشقانی خاطرنشان کرد: ۸۵ درصد از موادمخدر دنیا در افغانستان تولید می شود و از راه ترانزیت ایران وارد کشور می شود تا از این طریق بتوانند جوانان ما را به ورطه نابودی بکشانند.

مسوول سیره تفحص شهدا با بیان اینکه تمام شبکه های ماهواره ای قابل دسترس هستند، گفت: ۱۲۰ شبکه فارسی زبان با پخش برنامه ها و سریال های تلویزیونی هدف دار بدنبال گرفتن ایمان از مردم این کشور است.

جوشقانی با بیان اینکه ماهواره خانمانسوز است، اظهار داشت: درحالی تماشای برنامه های ماهواره ای در ایران رایگان است که در کشور آمریکا برای مشاهده این برنامه ها هزینه دریافت می کنند.

وی با اشاره به باور غلط مردم بر آزادی رسانه ای شبکه های ماهواره ای گفت: چرا این شبکه ها اجتماع ۲۰ میلیونی شیعیان را در روز اربعین و نسل کشی و کودک کشی مردم مظلوم غزه را سانسور کردند.

جوشقانی خاطرنشان کرد: دشمنان با ایجاد شبکه های ماهواره ای دروغ ها و برنامه های آینده خود را شکل و جهت می دهند.

بخش قمصر از چهار شهر قهرود، قمصر، جوشقان قالی کامو و چوگان تشکیل شده که ۲۶۵ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

قمصر در ۲۵ کیلومتری کاشان واقع است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *