انتقاد نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از سفرهای خارجی

نماینده اصفهان در مجلس از ریخت‌وپاش‌های در جریان سفرهای مسئولان به خارج از کشور یا سفرهای هیئت‌های خارجی به ایران انتقاد کرد. به گزارش کیمیای وطن، حسن کامران در تذکر شفاهی در جلسه علنی دیروز (سه‌شنبه) گفت: به عنوان ناظر سفرهای خارجی به مواردی از ریخت‌وپاش‌ها برخورده‌ام که از جمله آن این است که وزارت راه، خرج بازدید از ساختار صنعت ریلی را مطرح می‌کند یا از طرف دیگر هیئت‌های اروپایی در سفر به ایران استان به استان رفته و از بیت المال خرج کرده و به بیت المال رحم نمی‌کنند که این با اقتصاد مقاومتی سازگاری ندارد. وی افزود: از طرف دیگر جهاد کشاورزی ۷۰ هزار تن برنج وارد کرده است و بعد از‌ آن تازه می‌خواهد نظارت کند که چه کسی این کار را انجام داده است . سوال این است که چرا باید واردات داشته باشیم؟نماینده اصفهان در تذکری دیگر با تاکید بر اینکه آب در زاینده‌رود باید مستمر وجود داشته باشد، گفت: اگر آب کافی وجود ندارد، چرا توسعه کشت ادامه پیدا می‌کند و پول مردم نیز داده نمی‌شود؟
وی همچنین با تاکید بر توجه به وضعیت دامداران گفت که علوفه گران شده و در این شرایط شیر روی دست مردم مانده است و از طرف دیگر شیر خشک وارد می‌شود؛ باید تدابیر درستی وجود داشته باشد.
کامران همچنین در تذکری بر لزوم پرداخت حقوق کارگران ذوب آهن اصفهان تاکید کرد و همچنین از هیئت رییسه خواست که گزارش کمیسیون تلفیق برنامه ششم را در دستور کار مجلس قرار دهد.
وی در پایان با یادآوری شرایط جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان گفت: متاسفانه گاهی اوقات بعضی دستگاه‌ها قوانین مربوط به ایثارگران را رعایت نمی کنند؛ آن‌ها یادشان نرود که ما روی خون آن‌ها نشسته و زندگی می‌کنیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *