حداد عادل در صحن علنی مجلس: آمریکایی‌ها با برجام به دنبال نفوذ و تغییر رفتار جمهوری اسلامی ‌در منطقه هستند

رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه تصور آمریکایی‌ها از برجام، نفوذ و ورود و دخالت در امور ایران است، تصریح کرد: مراد آمریکایی‌ها از برد در برجام نفوذ در ایران و تغییر رفتار جمهوری اسلامی ‌ایران در داخل کشور و در منطقه است.
به گزارش کیمیای وطن، به نقل از رسا، غلامعلی حداد عادل در نشست علنی مجلس شورای اسلامی‌ در نطق میان دستور خود
با بیان اینکه مراد آمریکایی‌ها از برد در برجام، نفوذ در ایران و تغییر رفتار جمهوری اسلامی ‌ایران در داخل کشور و در منطقه است، اضافه کرد: در یک کلام آن‌ها تصور می‌کنند که برجام پل نفوذ و ورود و دخالت در امور ایران است؛ آن‌ها دوست دارند جمهوری اسلامی ‌ایران هم شبیه بعضی کشورهای منطقه، نوکر آمریکا شود و با برپا کردن جنگ در سوریه و یمن و کشتار مردم بی‌گناه و بی‌پناه در خدمت مطامع آمریکا و صهیونیسم قرار گیرد.
وی افزود: آمریکایی‌ها به اندازه‌ای گستاخ شده‌اند که به وزیر امور خارجه ایران اعتراض می‌کنند که چرا شهادت شیر بیشه مقاومت
مصطفی بدرالدین را تبریک و تسلیت گفته است. بردی که آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند براندازی اساس انقلاب اسلامی‌ و وداع با اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل است. در برجام هر کس به آمریکایی‌ها اعتماد کرده و امید بسته باشد، ناامید خواهد شد. امیدها باید به خدا و به ملت با ایمان و قهرمان ایران باشد. راه رفع مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است که همه باید برای تحقق آن همت کنند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *