امام جمعه اصفهان خطاب به استاندار: در ماه رمضان، تمام اغذیه‌فروشی‌های شهر را تعطیل کنید

به گزارش کیمیای وطن، امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه اصفهان شهری توریستی است، اما این مسئله نباید باعث فدا شدن ارزش‌های دینی و اسلامی ‌در ماه مبارک رمضان شود در تذکری به استاندار اصفهان ادامه داد: از شما می‌خواهم که تمام اغذیه‌فروشی‌های شهر
را تعطیل کنید و با کسانی که در پارک‌ها و دیگر مبادی عبور و مرور شهر غذا می‌خورند یا سیگار می‌کشند به شدت برخورد کنید؛ آن‌ها را جریمه
کنید.
آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد با اشاره به شخصیت والای امام(ره) و لزوم احترام به ایشان افزود: گرمیداشت امام به دلیل این است که ایشان توانستند به خوبی مبانی اسلام را احیا کنند.
طباطبایی‌نژاد ادامه داد: راه امام خمینی دارای محکماتی است که از مهم‌ترین آن‌ها، اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی است.
امام جمعه اصفهان در همین رابطه اظهار داشت: اسلام آمریکایی دارای دو شاخه سکولارها و متحجر
است.
وی با بیان اینکه چون امام خمینی براساس فطرت انسان‌ها صحبت می‌کردند، جوانان از طرفداران اصلی ایشان بودند، گفت: قانونگرایی از دیگر ویژگی‌های امام راحل بود و ایشان تاکید داشتند اگر قانونی مشکل هم دارد تا زمانی که اصلاح نشده، باید به آن تمکین کرد.
طباطبایی‌نژاد با تاکید بر اینکه اصفهان شهری توریستی است، اما این مسئله نباید باعث فدا شدن ارزش‌های دینی و اسلامی ‌در ماه مبارک رمضان شود در تذکری به استاندار اصفهان ادامه داد: از شما می‌خواهم که تمام اغذیه‌فروشی‌های شهر را تعطیل کنید و با کسانی که در پارک‌ها و دیگر مبادی عبور و مرور شهر غذا می‌خورند یا سیگار می‌کشند به شدت برخورد کنید؛ آن‌ها را جریمه کنید یا دست‌کم آن‌ها را مدتی توقیف کنید تا همه بدانند که اصفهان شهری مذهبی است.
امام جمعه شهرکرد:
دشمن به دنبال سست کردن باورهای مردم است
امام جمعه شهر کرد گفت: یکی از توطئه‌های که دشمن دنبال می‌کند، سست کردن باورها
و آرمان‌های مردم است.
به گزارش کیمیای وطن، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در ۱۴خردادماه در سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل فرمودند امام راحل مومن تمام‌عیار، متعبد تمام‌عیار و انقلابی تمام‌عیار بودند.
نکونام یادآور شد: مقام معظم رهبری دلسوزترین فرد برای ادامه آرمان‌های انقلاب اسلامی‌ و امام و در راه زنده نگهداشتن آرمان‌های امام راحل و انقلاب، یک الگوی کامل هستند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: یکی از توطئه‌هایی که دشمن دنبال می‌کند، سست کردن باورها و آرمان‌های مردم است و روحیه استکبارستیزی امام راحل و مقام معظم رهبری باعث توطئه دشمنان شده است.
به گفته وی دروغ‌پردازی بنگاه شایعه‌پراکنی بی‌بی‌سی درخصوص امام راحل و سندسازی جعلی آمریکا برای این است که آرمان مردم را سست کنند و به دورغ اعلام کنند که امام رهبری، انعطاف‌پذیر بودند؛ در حالی که این دروغ‌پراکنی‌ها هیچ‌گاه باعث سست شدن آرمان‌های مردم انقلابی نشده است؛ چرا که امام راحل یک دشمن‌شناس تمام‌عیار بودند.
امام جمعه کاشان:
رفتار آل سعود
در ممنوعیت ورود حجاج ایرانی
مانند اقدام کفار قریش است
آیت ‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با تسلیت ۱۴ خردادماه سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ‌اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها باید مورد توجه، تعلیم و تحلیل قرار گیرد، ارزیابی ابعاد شخصیت امام است؛ چرا که این وجوه آن‌چنان که سزاوار است برای ما روشن نیست. نماینده ولی‌فقیه در کاشان با یادآوری جلسه انتخاب رهبر پس از ارتحال امام خمینی(ره) گفت: در نهایت جلسه انتخاب رهبر خدای متعال افکار نمایندگان مجلس خبرگان را به سمت و سوی انتخاب مقام معظم رهبری آیت‌الله خامنه‌ای هدایت کرد و این معجزه و هدایتی الهی بود. نمازی خاطرنشان کرد: در طول ۲۷ سال دوران زعامت مقام معظم رهبری کشورمان با طوفان‌ها، حوادث، بحران‌های داخلی، منطقه‌ای و بین ‌المللی متعددی مواجه بوده؛ اما سکاندار سفینه انقلاب با تکیه بر امداد الهی و یاری کردن امام عصر(عج)، این نظام را به بهترین وجه رهبری و هدایت کرده‌اند.وی متذکر شد: امروز ملت ایران به زعامت مقام معظم رهبری آسایش و آسودگی خواب راحت را از مستکبران سلب کرده است. خطیب نماز جمعه کاشان در بخش دیگری از خطبه‌ها امتناع رژیم آل سعود از پذیرش حجاج ایرانی
بیت ‌الله ‌الحرام را یادآور شد و عنوان کرد: همان‌طور که در صدر اسلام ابوجهل‌ها ابوسفیان‌ها، بنی‌امیه‌ها و کفار قریش از ورود پیامبر و مسلمانان به مکه جلوگیری می‌کردند امروز رژیم آل سعود ملت ایران را از زیارت خانه خدا محروم می‌سازند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *