پشت پرده اتهام عجیب سپ بلاتر به یوفا

سپ بلاتر، رییس سابق فیفا در مصاحبه جدید خود پرده از راز بزرگی برداشت و ادعا کرد که پیش از این در قرعه کشی‌های یوفا، از سیستم توپ‌های گرم و سرد استفاده شده تا تیم‌های خاصی با هم همگروه شوند. موندودپورتیوو در همین رابطه امروز گزارش داد که این ادعای سپ بلاتر درست است و پیش از این چنین اتفاقی در یوفا رخ داده است. همه چیز به دوران ریاست آرتمیو فرانکی بر یوفا بین سال‌های ۱۹۷۲ تا ۱۹۸۳ برمی‌گردد.

مدافع پرسپولیس خرید جدید منصوریان
خبری که مبنی بر عقد قرارداد محمدحسین کنعانی با استقلال از سوی این بازیکن تکذیب شده است. منابعی که خبر حضور کنعانی در استقلال را منتشر کرده‌اند
به قطعیت خبر خود ایمان دارند و می گویند تنها مانع اعلام خبر نظر وزارت ورزش است. در عین حال علیرضا منصوریان سرمربی، پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات و بهرام افشارزاده، سرپرست مدیریتی استقلال در این باره سکوت کرده و حرفی مبنی بر تکذیب یا تایید خبر بر زبان نیاورده‌اند.

هاشمیان: برای تیم ملی نوجوانان صحبتی با من نشد
وحید هاشمیان ارایه پیشنهاد به او برای حضور در تیم ملی نوجوانان را رد کرد. در روزهای اخیر بعضی اخبار حکایت از ارایه پیشنهاد فدراسیون فوتبال به وحید هاشمیان برای حضور در تیم ملی نوجوانان به عنوان سرمربی داشت؛ اما مهاجم سابق تیم ملی می‌گوید چنین پیشنهادی به او داده نشده و مشخص نیست منبع این اخبار چه افرادی هستند. وحید هاشمیان اظهار کرد: چند روزی است که بعضی رسانه‌ها اعلام کردند که من پیشنهادی از سوی فدراسیون فوتبال دریافت کردم و اکنون منتظر پاسخ نهایی آن‌ها هستم. این در حالی است که از اساس این خبر صحت ندارد. متاسفانه مشخص نیست که منابع چنین اخباری چه کسانی هستند و چرا این اخبار را منتشر می‌کنند. من نیز قصد ندارم فعلا به دلیل شرایط خانواد‌گی‌ام در ایران کار کنم وی درباره برنامه آینده‌اش نیز گفت: پیشنهادی از یکی از تیم‌های آلمانی دریافت کردم؛ اما قسمت نشد که با این تیم همکاری کنم. اکنون نیز به دلیل شرایط خانواده‌گی‌ام بیشتر آلمان هستم و به کارهای شخصی‌ام می‌پردازم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *