رسانه ها خیرخواه دولت و ملت باشند

 حجت الاسلام نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: رسانه ها و خبرنگاران باید خیرخواه دولت و ملت باشند.

به گزارش اصفهان کیمیا وی افزود: نقدها و انتقادهای رسانه ها باید خیرخواهانه و در جهت اصلاح امور باشد.

 امام جمعه شهرکرد در خصوص نامگذاری سال ۹۴ با عنوان ‘دولت و ملت، همدلی و همزبانی’ از سوی مقام معظم رهبری گفت: این نامگذاری بسیار حکمیانه است و رسانه ها جایگاه نخست را در تحقق همدلی و همزبانی بر عهده دارند.

  وی ادامه داد:تخریب، کینه و بدخواهی در رسانه ها و قلم زدن جایگاهی ندارد و خیرخواهی همراه با روحیه نقد محور اطلاع رسانی باید باشد.

وی یادآور شد: قدم نخست همدلی و همزبانی، خیرخواهی است و اگر نقدی از روی خیرخواهی صورت گیرد، به کسی برنمی خورد و هیچ کس آزرده نمی شود و با توجه به نیت خیرخواهانه رسانه ها، آستانه تحمل افراد نیز باید بالا رود.

 نماینده ولی فقیه ،با اشاره به آیات قران کریم، به خبرنگاران استان نصحیت کرد که در راستای آینده ماندگار قلم بزنند، چرا که آینده فناپذیر از جامعه محو می شود.

  امام جمعه شهرکردبیان داشت، خبرنگاران و اصحاب رسانه اگر به دنبال گروه یا حناح خاصی که در خط اسلام و ولایت نیست،گام بردارند، دچار آینده فناپذیر شده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در استان هم اکنون ۱۳۰ نفر در رعصه اطلاع رسانی فعالیت دارند که از این تعداد ۷۶ نفر خبرنگار هستند.

 جواد کارگران دهکردی افزود: چهارمحال وبختیاری دارای ۵۱ نشریه است که از این تعداد ۷ نشریه دو فصلنامه، ۱۰ فصلنامه، ۱۳ماهنامه، ۹ دوهفته نامه، ۱۱هفته نامه و یک روزنامه می باشد و ۱۶خبرگزاری در استان در حوزه اطلاع رسانی نقش دارند.

 کارگران، طرح ایجاد یک مجتمع مطبوعاتی برای کاهش هزینه های اجاره و با رویکرد تجمیع رسانه های استان را از امور در دست پیگیری ارشاد استان با همکاری شهرداری شهرکرد عنوان کرد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *