حرف و نقل

– کوروش تهامی بازیگر سینما گفت شرایط حال حاضر را هر طور که هست تحمل می‌کنم حتی کم کاری‌ها را به جان می‌خرم تا در کارهایی بازی کنم که بعدها بتوان از آن‌ها به عنوان یک مرجع یاد کرد.

– علیرضا سبط احمدی تهیه کننده سریال تلویزیونی ” همسایه‌ها” با اشاره به اینکه ضبط سریال “همسایه‌ها” به دلیل شکستگی پای آرش معیریان متوقف شده، از جایگزین شدن مهران غفوریان به عنوان کارگردان در این پروژه خبر داد.

– در روزهای گذشته و با افزایش ابراز نگرانی‌ها از سوی دوست‌داران محسن چاوشی درباره وضعیت جسمی‌اش، چاوشی در کامنت‌هایی کوتاه و با لحنی طنز درباره شرایط جسمی‌اش توضیحات جالبی داده و نوشته: بیست کیلو وزن کم کرده‌ام. اضافه وزن، چربی خون و کبد چرب داشتم. در تلاشم که سیگار را ترک کنم و رژیم سختی گرفته‌ام. شما هم هرگز سیگار نکشید.

– جمال شورجه نویسنده و کارگردان سینما، اخبار منتشر شده درباره تخصیص هزینه ۲۰۰ میلیاردی برای ساخت مجموعه “موسی (ع)” را تکذیب کرد.

– طی احکام جداگانه‌ای از سوی هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره فیلم وحدت اسلامی اعضای هیات انتخاب بخش داستانی این جشنواره معرفی شدند. جهانگیر الماسی، حبیب الله بهمنی و احمد کاوری آثار بخش مسابقه داستانی جشنواره فیلم وحدت را انتخاب می‌کنند.

– فیلم سینمایی «پسر مریم» به کارگردانی حمید جبلی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور در دومین دوره جشنواره «اسلام» در دو شهر توکیو و ناگویا ژاپن به نمایش در می‌آید.

– تهیه‌کننده فیلم «نفس» با اعلام به تعویق افتادن اکران این فیلم اظهار امیدواری کرد که جدیدترین ساخته‌ی نرگس آبیار ۵ آبان‌ماه به اکران عمومی برسد.

– مدتی پیش تصویری از بهرام رادان در لباس دامادی منتشر شد که درحال کیک خوردن به همراه عروس خانم دیده می‌شد. خیلی‌ها در ابتدا این عکس را به عنوان تصویر لو رفته از مراسم ازدواج بهرام رادان منتشر کردند اما در واقع این عکس مربوط به حضور بهرام رادان در یک فیلم خارجی است که در آمریکا تولید شده است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *