نماینده مردم خمینی‌شهر در گفت‌وگوی اختصاصی با کیمیای وطن: نباید خیانت خیانتکاران به نظام بدون پاسخ بماند

زهرانصیزی

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس، فرارسیدن حماسه ۹ دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دانست
و از دستگاه‌های اجرایی و مردم خواست تا زمینه
را برای حضور هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان فراهم کنند تا این روز به یادماندنی برای اقشار جدید جامعه به خوبی تبیین و ترسیم شود.
سید جواد ابطحی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار کیمیای وطن درباره فرارسیدن حماسه ۹ دی گفت: حضور میلیونی مردم در این روز باعث شد تا سررشته توطئه‌های آمریکا که در طول بیش از۳۰ سال برای سقوط نظامی اسلامی در نظر گرفته بود، از هم گسسته و پنبه شود.
وی بیان داشت: در این روز، شکستی حیرت‌آور نصیب طرفداران فریب‌خورده غرب شد که قصد ضربه به ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را داشتند و برای همه مردم و مسئولان نظام این پیام حاصل شد که هرگز نمی‌شود به آمریکا و قدرت‌های استکباری اعتماد کرد.
وی با بیان اینکه در روز حماسه ۹ دی باید زمینه برای حضور جوانان و نوجوانان برای شرکت در این مراسم توسط دستگاه‌های اجرایی و مسئولان فراهم شود تصریح کرد: ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است. این روز از ایام‌الله‌هاست و همان‌طور که در قرآن اشاره شده باید روز‌های خاص برای مردم حفظ
و اطلاع‌رسانی شود.
ابطحی اشاره کرد: در کشور‌های غیرمسلمان هم روز‌هایی که برای عزت و استقلال به ثبت رسیده گرامی و پاس داشته می‌شود.
دستگاه قضا، حکم اعدام برای خائنان به ایران صادرکند
وی در پاسخ به ارسال نامه‌ای توسط ۳۰ نفر تبعه ایرانی به رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر افزایش تحریم‌ها علیه ملت ایران گفت: ما منتظر اقدام صریح دولت در این زمینه هستیم و نباید دولت در این زمینه تعلل و کوتاهی کند. نمایندگان خانه ملت در این زمینه بیانیه‌ای صادر کردند؛ اما نقش دو قوه قضائیه و دولت در این زمینه بسیار مهم است که در این زمینه پاسخی کوبنده به این جاسوسان ارائه کند.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با اشاره به اینکه همه می‌دانیم که نامه‌نویسان به رئیس‌جمهور آمریکا، جیره‌خواران استکبار و وطن‌فروش هستند که آبرویی نه برای خودشان و نه برای نظام گذاشته‌اند افزود: جاسوسی برای آمریکا، امری نیست که از دید مسئولان ما پنهان باشد؛ در این زمینه قوه قضائیه باید به صورت غیابی حکم اعدام برای آن‌ها صادر کند.
به خیانت امثال بنی‌صدر و رجوی پاسخ ندادیم، خائنان جری‌تر شدند
وی تاکید کرد: اگر قوه قضائیه به خیانت افرادی چون بنی‌صدر و مسعود رجوی که علیه ملت ایران خیانت‌های بسیاری کردند، پاسخی کوبنده داده و رایی محکم صادر کرده بود، نباید اکنون ادامه خیانت‌ها می‌بودیم. قوه قضائیه باید به صورت فعال به میدان بیاید و غیابا هم شده برای این مجیزه‌گویان غرب حکم اعدام صادر کند.
ابطحی اضافه کرد: پلیس بین‌الملل هم باید در این زمینه، پیگیر حکم استرداد این افراد به ایران باشد تا این افراد به سزای خیانت‌های خود علیه ملت ایران برسند. همین افراد بودند که با خیانت‌های خود ضربه‌های زیادی به ایران زدند و باعث شدند که کشور ایران ناجوانمردانه تحت تحریم‌های غرب
و آمریکا قرار گیرد.
وی بیان داشت: خیانت این افراد به جمهوری اسلامی ایران کم نیست. همین افراد باعث شدند تا دانشمندان ما ترور شوند و انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای ایران، ملعبه‌ای در دست استکبار شود تا آنان هر چقدر می‌خواهند ایران را تحریم
کنند.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس بیان داشت: ضد انقلاب‌ها کاسه‌لیس ترامپ هستند و این وطن‌فروشان در حد تام و تمام باید مجازات شوند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *