خطیب جمعه شهرکرد: ولایت فقیه رمز تداوم نظام اسلامی است

حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر تاکید کرد: بعد از نهضت عاشورا و قیام حضرت سید الشهداء (ع ) بسیاری از قیام های اهل شیعه رونق گرفت ولی بدلیل لغزش و نداشتن رهبری با بصیرت، محو سلطنت و استعمار زمان خود شدند.

وی با اشاره به افزایش بیداری کشورهای اسلامی منطقه و الگوگیری آنها از نظام جمهوری اسلامی اظهارکرد:علت عزتمندی و سربلندی جمهوری اسلامی ایران بعد از ۳۸ سال عمر با برکت، گوش به فرمان ولی فقیه بودن امت اسلامی است.

خطیب موقت جمعه شهرکرد تصریح کرد: برخی از کشورهای مظلوم اسلامی منطقه امروز با قیام خود مهره های استکبار و استعمار غربی را جمع و مشتاق حاکمیت اسلامی بدون دخالت بیگانه هستند و برای تحقق آن چشم به عملکرد نظام جمهوری اسلامی دوخته اند.

حجت السلام فاطمی در بخشی دیگری از خطبه های نمازجمعه این شهر، ایام الله دهه فجر را بهترین فرصت برای بازگو کردن ارزشها و دستآوردهای نظام جمهوری اسلامی برای نسل جدید دانست و گفت: مسئولان که در راس کار هستند قدر نعمت انقلاب و مردم را بدانند که این حاکمیت با خون هزاران شهیدان به ثمر نشسته است.

امام جمعه موقت شهرکرد تحقق اقتصاد مقاومتی را راهکار خودکفایی ایران اسلامی دانست و گفت: همه مسئولان موظف به تحقق اقتصاد مقاومتی هستند و اقتصاد مقاومتی با تولید داخلی مرغوب و به دور از هرگونه تولید بی کیفیت دنبال شود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *