انفجار در کوره ذوب شرکت ذوب‌آهن اصفهان ۵ مصدوم به جای گذاشت

خبرگزاری کیمیای کویر: انفجار در واحد فولادسازی شرکت ذوب‌آهن اصفهان سبب مصدومیت ۵ نفر شده که حال ۳ نفر از آنها چندان مناسب نیست.

 

به گزارش خبرگزاری کیمیای کویر از اصفهان، در حدود ساعت ۳ بامداد امروز، انفجاری در بخش فولادسازی ذوب‌آهن اصفهان در قسمت کونورتور رخ داد.

به‌گفته شاهدان عینی، این حادثه ۵ مصدوم داشته که حال سه نفر از آنها وخیم است اما هنوز خبر قطعی فوت آنها اعلام نشده است.

امدادرسانی به مصدومان حادثه از همان لحظه انفجار انجام شد و مصدومان به بیمارستان مطهری فولادشهر منتقل شدند که حال برخی از آنها وخیم اعلام شده است.

رخصتی، مسئول واحد HSE شرکت ذوب‌آهن اصفهان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار کیمیای کویر در اصفهان پیرامون این حادثه اظهار داشت: هنوز مشخص نیست که به‌طور دقیق چه‌اتفاقی در واحد فولادسازی ذوب‌آهن صورت گرفته و تیم فنی کارخانه مشغول بررسی دلایل انفجار است.

وی درباره شایعه فوت سه نفر در این حادثه افزود: هنوز قطعی نیست که سه نفر در این حادثه جان باخته باشند اما حال تعدادی از مصدومان حادثه وخیم بود. ۵ نفر در این حادثه دچار مصدومیت شده‌اند که حال دو نفر خوب است؛ یک نفر نیز دچار مصدومیتی در حدود ۳۵ درصد شده اما حال دو یا سه نفر دیگر چندان مساعد نیست.

یکی از مسئولان اورژانس اصفهان نیز درباره این حادثه به کیمیای کویر گفت: سه نفر از مصدومان حادثه شرکت ذوب‌آهن اصفهان به اورژانس منتقل شده‌اند و امدادرسانی به آنها ادامه دارد.

منبع: تسنیم

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *