تغییرات نسبتاً گسترده‌ای در شهرداری اصفهان در ۲ هفته آینده انجام می‌شود

خبرگزاری کیمیای کویر: شهردار اصفهان گفت: فرصت زیادی تا پایان دوره چهارم شورای شهر اصفهان باقی نمانده، بنابراین تغییرات نسبتا گسترده در شهرداری اصفهان در ۲ هفته آینده انجام می‌شود و در این زمینه، رویکرد تغییرات شهرداری اصفهان، شایسته‌سالاری است.

به گزارش خبرگزاری کیمیای کویر از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به بحث تغییرات مدیران شهرداری اصفهان اظهار داشت: به دلیل اینکه  فرصت زیادی تا پایان دوره چهارم شورای شهر اصفهان نیست، تغییرات در شهرداری اصفهان در همان هفته‌های نخست و به احتمال زیاد در ۲ هفته نخست انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این تغییرات نسبتا گسترده است، افزود: بدون شک زمانی که تغییر در مدیریت عالی شهرداری ایجاد می‌شود، مطالبه‌ درون اعضای شورا و بطن شهرداری است که این تغییرات درون مجموعه نیز اتفاق بیفتد و بدون شک این موضوع با رویکرد و نگاه ویژه‌ و به تبع آن با تغییر نیروها همراه است.

شهردار اصفهان تصریح کرد : تلاش می‌کنم تا تغییرات شهرداری اصفهان در ۲ هفته نخست انجام شود تا همکاران در این مجموعه بتوانند هرچه زودتر و به بهترین شکل، کار خود را شروع کنند و بدون دغدغه به مردم خدمت‌رسانی کنند.

رویکرد جدید شهرداری اصفهان، شایسته‌سالاری است

وی با بیان اینکه در شهرداری مسائل و مباحث سیاسی وجود ندارد، خاطرنشان کرد : تمام موضوعات در شهرداری اجرایی است و با توجه به اینکه بنده هم اجرایی هستم و رویکرد شایسته سالاری را دنبال می‌کنم براساس همین رویکرد، افراد را انتخاب می‌کنم.

جمالی‌نژاد بیان کرد: اگر افراد از هر طیف سیاسی باشند که بتوانند کار شهرداری را به بهترین نحو پیش ببرند و فعالیت کنند از همان افراد گزینه‌های خود را انتخاب می‌کنم.

وی  با بیان اینکه کمیته انتصابات در شهرداری اصفهان تشکیل می‌شود، گفت: در این کمیته، شهرداران مناطق ۱۵ گانه و مدیران شهرداری اصفهان براساس شایسته‌سالاری انتخاب می‌ شوند.

شهردار اصفهان پیرامون تغییرات مدیران رسانه‌ای شهرداری اصفهان نیز بیان کرد: پس از اینکه مدیر روابط عمومی انتخاب شد، درباره این موضوع از سوی مدیر جدید روابط عمومی شهرداری تصمیم‌گیری می‌شود.

وی درباره وضعیت استخدام در شهرداری‌ها افزود: استخدام‌ها در شهرداری اصفهان در قالب همان فراخوان‌های عمومی و به‌دور از هرگونه تبعیض انجام می‌شود.

جمالی‎نژاد با اشاره به همکاری شهرداری اصفهان با میراث فرهنگی تصریح کرد: تمام اقدامات توسعه‌ای شهرداری اصفهان در واقع با حرکت و همکاری تنگاتنگ با میراث فرهنگی انجام می‌شود، تمام هدف شهرداری اصفهان، توسعه و ارتقای شهری است.

منبع:تسنیم

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *