خودروهای پرمصرف پلیس فروخته شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پاسخ به کیمیای وطن:

خودروهای پرمصرف پلیس فروخته شد

زهرا نصیری

فرمانده انتظامی استان اصفهان از استقرار و آغاز به کار قرارگاه عملیاتی امام علی (ع) برای انتخابات سال ۹۶ در استان اصفهان خبر داد وافزود: این قرارگاه با هدف برگزاری انتخاباتی با آرامش و امنیت در استان راه اندازی شده است، پیش بینی می‌کنیم که انتخابات سال ۹۶ در فضایی بسیار آرام و امن همراه با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی برگزار شود. آخرین نشست خبری سردارسرتیپ دوم عبدالرضا آقا خانی در پایان سال ۹۵ به پرسش و پاسخ‌هایی ختم شد که در آن ازپرونده اسید پاشی، پرونده قاتل توریست فراری سال ۸۶، پرونده‌های قتل و سرقت و… سؤالات خبرنگاران را به خود اختصاص داد و روسای پلیس استان به آن‌ها پاسخ گفتند. وی در پاسخ به پرسش خبرنگار کیمیای وطن مبنی بر واگذاری خودروهای مرسدس بنزیگان های انتظامی که درطول سال‌های قبل به دلیل مصرف بالای سوخت طرح واگذاری آن‌ها مطرح شده بود گفت: خوشبختانه این طرح عملیاتی شده است و طی دو مرحله این خودروها به فروش رسید و به جای آن خودروهای داخلی جایگزین شد، اما درتلاش هستیم تا مابقی این خودروها را از رده یگان‌های انتظامی خارج کنیم. وی در پاسخ به پرسش دیگرکیمیای وطن، مبنی بر استقراریگان های پلیس جهت ایجاد نظم درمحل پروژه‌های عمرانی که درمبادی ورودی استان در حال اجراست افزود: پلیس راهور استان در تمامی این محل‌ها در ایام نوروز اکیپ‌هایی را استقرار خواهد داد تا نظم و امنیت برای شهروندان و مسافران به خوبی فراهم شود.

برخی دستگاه‌ها درپرونده اسید پاشی پلیس را زمین گیرکردند//پلیس مخالف شادی مردم نیست

ازآقاخانی درباره پرونده اسید پاشی نیز سؤال شد که ایشان درپاسخ گفت: پرونده اسید پاشی از جمله پرونده‌هایی است که فعالیت مستمری برایان داریم و احتمالاً به زودی به سرنخ‌هایی خواهیم رسید، اما مسئله مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که متاسفانه در آغاز این پرونده برخی از دستگاه ها به خوبی عمل نکردنند و پلیس را زمین گیر کردند، احتمالاً این کار توسط یک فرد لاابالی انجام شده است وما درصدد هستیم تا هر چه سریعتر او رادستگیر کنیم. وی همچنین در رابطه با تأمین نظم و امنیت برای چهارشنبه آخر سال از دستگیری ۳۲ نفر قاچاقچی مواد محترقه غیر مجاز در طول چند ماهه اخیر خبر داد و گفت: از قاچاقچیان یاد شده افزون بر یک میلیون عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شده است. آقاخانی افزود: خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال همانند سال‌های گذشته برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه و متعرضانه به مردم و اموال عمومی است؛ نیروی انتظامی به هیچ وجه مخالف شادی مردم نیست و با تاکید بر نشاط و شادابی جامعه درصدد فراهم کردن فضای امن برای عموم مردم است. وی همچنین کور کردن زمینه خرید اموال مسروقه را از دیگر برنامه‌های سال آینده پلیس عنوان کرد و گفت: امسال ۸۷ میلیارد تومان از اموال مسروقه به مردم استرداد شده است. آقاخانی در رابطه با پیگیری پرونده شهادت شهید قضاوی عنوان کرد: پرونده شهادت این پلیس مبارز با مواد مخدر به دیوان عالی فرستاده شده که بحث قصاص آن نیز تائید شد.

پیگیری پرونده کاظم شفیعی

در ادامه نیز رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان درپاسخ به پرسش خبرنگار کیمیای وطن مبنی براینکه چرا هنوز پرونده ۹ ساله کاظم شفیعی، قاتل توریست فرانسوی هنوز منجر به نتیجه نشده است گفت: این پرونده دارای ابعاد وسیعی است و پلیس با یک فرد جنایتکار رو به رو است که متاسفانه هنوز موفق به دستگیری این فرد نشده‌ایم، احتمال اینکه این فرد به خارج از کشور گریخته باشد وجود دارد ولی احتمال حضور در ایران نیز رد شدنی نیست زیرا او زندگی گمنامی دارد و هنوز پلیس در حال بررسی این پرونده است. سرهنگ ستارخسروی، ادامه داد: سفارت فرانسه نیز در جریان برنامه‌های پلیس است و ما درصدد هستیم تا این پرونده نیزحل شود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *