قرار مسئولان‌ ذوب‌آهن‌ برای‌ انتقال‌ مجروحان‌ به‌ تهران

به گزارش کیمیای کویر، رییس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان گفت: روند درمان این سه کارگر مجروح در این بیمارستان در حال اجرا بود اما بنا به درخواست و رضایت مسوولان شرکت ذوب آهن اصفهان ، آنها به بیمارستان چمران تهران منتقل شدند.

دکتر فریدون عابدینی با تاکید بر اینکه بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان تجهیزات و امکانات کامل را برای درمان این مجروحان داشت افزود: ما هیچ مشکلی برای درمان این افراد نداریم اما بنظر می آید انتقال آنها به تهران جهت اعزام به آلمان صورت گرفته باشد.

وی درباره وضعیت سه کارگر مجروح حادثه انفجار ذوب آهن گفت: یکی از آنها (اکبر خداپرست) سوختگی بالای ۷۰ درصد و دو نفر دیگر (مجید بابایی و غلامعلی خاشعی) سوختگی بین ۳۰ تا ۳۵ درصد دارند.

عابدینی، شرایط دو مجروح با سوختگی ۳۰ تا ۳۵ درصد را مناسب اعلام و اظهار کرد: امید به روند درمان و بهبودی آنها بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه عمق سوختگی در مجروح بالای ۷۰ درصد سوختگی زیاد است اظهار امیدواری کرد این کارگر جوان نیز روند درمانی خود را بخوبی طی کند.

وی سن این کارگران مجروح را بین ۳۰ تا ۳۵ سال اعلام و اضافه کرد: اگر سوختگی بالای ۶۰ درصد باشد احتمال عوارض متعاقب آن نیز چند برابر می شود.

بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) در سال ۱۳۶۹ در اصفهان راه اندازی شد و بعنوان یک مرکز آموزشی درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۹۶ تخت فعال دارد.

بر اثر انفجار بامداد پنجشنبه هفته گذشته، ۱۸ تیر در کنورتور شماره دو شرکت ذوب آهن اصفهان سه نفر از کارکنان این شرکت جان باختند و شش نفر مصدوم شدند.

ذوب آهن اصفهان در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

شرکت ذوب آهن اصفهان، تولید کننده محصولات فولادی از جمله آهن، تیرآهن، مفتول، میلگرد و محصولات شیمیایی از جمله کک و سولفات آمونیم است.

منبع : ایرنا

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *