اسرائیل فتنه افکن اصلی در جهان اسلام است

شهرکرد – نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اسرائیل و رژیم صهیونیستی از مهمترین فتنه افکنان در جهان اسلام هستند.

 حجت الاسلام محمد علی نکونام ظهر سه شنبه در نشست روز قدس با اشاره به اینکه روز قدس روز دفاع از مظلومیت مسلمانان در برابر دشمنان اسلام است، اظهار داشت: روز قدس روز دفاع از مردم فلسطین در برابر اسرائیلیان است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان داشت: امام خمینی آخرین روز جمعه ماه رمضان را روز قدس نامگذاری کرد و راهپمایی روز قدس در برابر دشمنان اسلام شکل گرفت.

وی با بیان اینکه اسرائیل و رژیم صهیونیستی از مهمترین فتنه افکنان در جهان اسلام هستند، عنوان کرد: ایجاد تفرقه بین مسلمانان از فتنه های مهم این دشمنان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال همدلی و همزبانی، تاکید کرد: باید در تمام کارها همدلی و همزبانی سرلوحه اصلی کار باشد تا موفقیت حاصل شود.

ایستادگی در برابر ظالمان خواسته خداوند است

وی با اشاره به اینکه در آموزه های دینی و قرانی به همدلی و همزبانی اشاره شده است، بیان کرد: در روز قدس مسلمانان نیز باید همدلی و همزبانی اتحاد خود را نشان دهند.

حجت الاسلام محمد علی نکونام عنوان کرد: ایستادگی در برابر ظالمان خواسته خداوند است و روز قدس نماد ظلم ستیزی است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس شکست دشمن را در پی دارد، یاداور شد: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی این روز ضربه سنگینی بر بدنه دشمنان اسلام به خصوص اسرائیل وارد می کند.

حجت الاسلام محمد علی نکونام تاکید کرد: دشمن شناسی از نیاز های اصلی جامعه امروز به شمار می رود و باید تلاش کرد که چهره اصلی دشمنان اسلام برای مردم اشکار شود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *