شناسایی ظرفیت‌های اشتغالزای چهارمحال و بختیاری

حدیث بابایی

اقبال عباسی در نشست توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ظرفیت‌های اشتغالزای چهارمحال و بختیاری شناسایی شوند، اظهار کرد: ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری از مهمترین اهداف دولت در این استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: مدیران استان در مسیر شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قابل سرمایه گذاری و توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری حرکت کنند و تلاش کنند این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه قرار گیرد.

بهره گیری از بخش خصوصی برای توسعه چهارمحال و بختیاری ضروری است

وی با اشاره به اینکه بهره گیری از بخش خصوصی برای توسعه چهارمحال و بختیاری ضروری است، تاکید کرد: باید موانع سد راه سرمایه گذاران در این استان برداشته شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار زیادی برای سرمایه گذاری دارد که باید این ظرفیت‌ها معرفی شوند.

عباسی اظهار داشت: بخش گردشگری، بخش کشاورزی، آب معدنی، صنعت و… از مهمترین ظرفیت‌های این استان هستند که توسعه این بخش‌ها باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرند.

ایجاد اشتغال با ورود سرمایه گذار محقق می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: توسعه این استان با ورود سرمایه گذار محقق می‌شود و باید با تمام تلاش در مسیر جذب سرمایه گذار حرکت کرد.

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال با ورود سرمایه گذار محقق می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: باید زمینه حمایت سرمایه گذاران در این استان فراهم شود و تلاش شود که موانع سد راه آنها برداشته شود.

فرهنگ کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری نهادینه شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگ کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری نهادینه شود.

سیامک سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه فرهنگ کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری نهادینه شود، اظهار داشت: بیکاری از مهمترین مشکلات در چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: باید از ظرفیت‌های مختلف برای ایجاد اشتغال در این استان بهره گیری شود.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نهادینه شدن فرهنگ کارآفرینی بسیاری از مشکلات بیکاری جامعه را حل می‌کند.

بهره گیری از فضای مجازی برای ایجاد اشتغال ضروری است

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد:  تبدیل ایده‌های خلاقانه به کسب و کار می‌تواند مشکل بیکاری را  در جامعه حل کند.

وی با اشاره به اینکه بهره گیری از فضای مجازی برای ایجاد اشتغال ضروری است، ادامه داد: توسعه تجارت الکترونیکی در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

فضای مجازی ظرفیت‌های بسیار زیادی برای ایجاد شغل دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: فضای مجازی ظرفیت‌های بسیار زیادی برای ایجاد شغل دارد که باید از این ظرفیت‌ها بهره گیری کرد.

وی ادامه داد: باید زیر ساخت‌های توسعه تجارت الکترونیک در استان فراهم شود.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *