رئیس‌جمهور آینده به آنچه که قول می‌دهد وفادار باشد

سرلشکر سیدرحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با  تببین مولفه‌‌های قدرت  در جمهوری اسلامی ایران  گفت: امنیت امروز جمهوری اسلامی و آحاد ملت شریف ایران مرهون مجاهدت‌ها و جانفشانی  شهداء ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی است و  به لطف  خدا  توان دفاعی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح  پشتوانه‌ای در جهت  توان دولت‌ها در توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان  و در جهت سربلندی و سرافرازی ملت عزیزمان قرار گرفته است.

سرلشکر صفوی افزود: یکی از حساس‌ترین  نوع انتخابات‌ها  انتخاب عالی‌ترین مقام اجرایی در هر کشوری  و در کشور عزیزمان انتخاب رئیس‌جمهور می‌باشد و ملاک‌ها و معیارهای انتخاب اصلح، عموما چراغ راهی برای تعیین خدمتگذارترین فرد برای تصدی  تاثیرگذارترین منصب  اجرایی  در کشور است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اضافه کرد: واقعیت آن است که رئیس‌جمهور سکان دار امورات اجرایی کشور است و  تمامی منابع و سرمایه‌های  کشورمان در اختیار رئیس‌جمهور می‌باشد و  رئیس‌جمهور و تیم  برنامه‌ریز و مدیران اجرایی متصل به رئیس‌جمهور هستند که می‌تواند با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی  از منابع کشور  در جهت منافع ملت  و کشور بهره ببرند.

وی ادامه داد: بسیار مهم است فردی که انتخاب می‌شود علاوه بر آنکه بیشترین خصوصیات انتخاب اصلح را داشته باشد  به آنچه که به مردم قول می‌دهد  وفادار و پایبند باشد ودر حقیقت مردم با این انتخاب، سرنوشت اقتصادی، اجرائی و برنامه‌ریزی  کشور را برای چهار سال  به دستان منتخب خود می‌سپارند  تا  این فرد و یا جریان سیاسی   منتخب، حقوق  همه مشارکت کنندگان در فرآیند رای دهی   علاقمند به  هر گروهی را تامین کند.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری افزود:صداقت در گفتار و عمل و نداشتن نفاق در کنار داشتن برنامه جامع برای چهار سال آینده و برنامه ششم توسعه کشور  و داشتن تیم جوان و کارآمد در هیئت دولت  را از دیگر شاخصه‌های انتخاب اصلح می دانم.

سرلشکر صفوی ادامه داد: واقعیت آن است که  رئیس جمهور اصلح بایستی در اندیشه و تفکر به قدرت ملی درون زا برای حل مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اعتماد داشته باشد و برای حل مشکلات نگاه و امیدی به بیگانگان نداشته باشد. تسنیم

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *