از سوی رییس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی نماز فطر در اصفهان

ه گزارش ایمنا، سرهنگ حسین غلامی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و نمازگزاران عید سعید فطر، محدودیت‌های ترافیکی در شهر اصفهان به اجرا گذاشته می شود.

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۲۴ شب عید، توقف هرگونه وسیله نقلیه روبروی هر دو طرف خیابان مصلی شهر اصفهان ممنوع است و از ساعت ۵ بامداد روز عید نیز محدودیت ترافیکی در تقاطع مصلی – سیلو و تقاطع مصلی – کوچه کلانتری ۱۶ اجرا می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: ورود هرگونه خودروی شخصی به غیر از خودروی جانبازان و معلولان به خیابان اصلی مصلی از تقاطع درب ورودی سیلو به سمت مصلی ممنوع بوده و شهروندان باید برای پارک خودروهای خود از پارکینگ سیلوی اصفهان که دو درب آن از ساعات نخستین روز عید به روی نمازگزاران باز می شود استفاده کنند.

سرهنگ غلامی گفت: افراد جانباز و معلولان می توانند از پارکینگ مصلی استفاده کنند و پارکینگ های روبروی مصلی نیز برای پارک موتورسیکلت ها پیش بینی شده است.

وی در خصوص نحوه استقرار اتوبوس های شرکت واحد نیز اظهار کرد: محل استقرار اتوبوس‌های شرکت واحد در دو طرف خیابان مصلی، خیابان شهید نیکبخت و دو طرف خیابان فرایبورگ خواهد بود و شهروندان برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی می توانند پس از پایان نماز به این محل های مذکور بروند.

سرهنگ غلامی با بیان اینکه درصورت پر شدن ظرفیت پارکینگ سلوی اصفهان، پارکینگ اداره راه و شهرسازی نیز برای پارک خودروهای شهروندان در نظر گرفته شده است، افزود: شهروندان علاوه بر این می توانند خودروهای خود را در حاشیه خیابان آیت الله خوانساری نیز پارک کنند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *