رد رشوه پانصد میلیون ریالی

 به گزارش خبرنگار هفته نامه اصفهان کیمیا در شهرکرد به نقل از ایرنا فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال وبختیاری، از رد رشوه ۵۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی کالا از سوی ماموران وظیفه شناس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ‘نورعلی یاری’ با اعلام این خبر افزود: ماموران اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در نزدیکی پل ‘قرح’ درمحور خوزستان، یک دستگاه کامیون حامل لوازم و قطعات یدکی انواع خودروهای خارجی را توقیف کردند.

وی گفت: راننده خودرو به منظور چشم پوشی ماموران از توقیف خودرو و انتقال به پارکینگ، پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال رشوه به ماموران را پیشنهاد کرد که ماموران انتظامی با صحت عمل و رد این پیشنهاد،ضمن انتقال خودرو به پارکینگ موضوع را با تنظیم صورتجلسه به مراجع قضائی منعکس کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با تقدیر از اقدام ماموران وظیفه شناس، مهم ترین عامل اقتدار ناجا را درست کاری و امانت داری دانست و گفت: با وجود افراد مومن، متدین و متعهد در نیروی انتظامی، مجرمان و متخلفان راهی برای فرار از دست قانون نخواهند داشت.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *