افتخاری: نگویید مجلس تعطیل است

نماینده مردم تهران با بیان اینکه صحیح نیست که عده‌ای می‌گویند صحن علنی نباید در این زمان تعطیل شود، گفت: کار ما با تعطیلی صحن علنی تعطیلی نمی‌شود و مجلس به طور جدی برجام را پیگیری می‌کند.

لاله افتخاری در حاشیه افتتاحیه دوره اندیشه‌های آسمانی خواهران در رابطه با ضرورت تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب عنوان شد، اظهار کرد: امروز جنگی که با آن در حال مقابله هستیم جنگ فرهنگی و اقتصادی است و لذا در بحث اقتصاد به یک قرارگاه نیاز داریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در حقیقت تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی یک قرارگاه بوده که رهبر معظم انقلاب آن را مطرح کردند و به عنوان یک مرکز تصمیم‌سازی اقدام موثری بوده که نظرات در باب مسائل اقتصادی در این مرکز فرماندهی مطرح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این برهه حساس رهبر انقلاب تشکیل چنین ستادی را ضروری دیده‌اند و با توجه به درایت و نگاه عمیق ایشان باید دستگاه‌ها نگاه عملیاتی به آن داشته باشند.

افتخاری با اشاره به روند بررسی برجام در مجلس عنوان کرد: در حال حاضر بررسی متن برجام در حال طی کردن روند خود در مجلس بوده و همچنین جلسات مختلفی با حضور اعضای مجلس در حال برگزاری است و زحمات زیادی به طور دقیق برای بررسی این متن کشیده می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم است این نکته را یادآوری کنم که عده‌ای می‌گویند مجلس تعطیل است صحیح نیست به طوری که این تعطیلی شامل صحن علنی بوده و ارتباطی با تعطیلی کار در مجلس ندارد.

وی تصریح کرد: فعالیت نمایندگان در چنین برهه‌ای مشکل‌تر می‌شود لذا باید گفت مجلس به طور جدی پیگیر بررسی برجام است و همینطور در کنار طی شدن این روند از دیدگاه‌های مختلف به ویژه از مجامع دانشگاهی و نخبگان برای حل و فصل پیرامون این متن بهره می‌بریم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *