برای گازرسانی به شهرک صنعتی امیرکبیر، زمین نیاز است

پریسا خاکبازان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اعلام اینکه نجف آباد از نخستین شهرهای سبز استان به شمار می رود گفت: در حال حاضر هر۶ شهر و ۱۵ روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند.

سید مصطفی علوی ، تصریح کرد: در راستای نگهداری از شبکه های گازرسانی با توجه به اهمیت ایمنی در حوزه گاز، جلوگیری از دستکاری و تخریب کنتورها که از مسائل بسیار مهم این شرکت است، نقش فرمانداری ها برای پیشگیری و فرهنگ سازی استفاده صحیح از منابع اجتناب ناپذیر است.

 وی افزود: فرمانداری هر شهرستان در فرهنگ سازی مسائل مختلف اثر بخش بوده و بخوبی می تواند در راستای تشویق و ترغیب شهروندان در پرداخت به موقع قبوض مصرفی گاز و همچنین پیشگیری از تخریب کنتورها موثر باشد.

وی، با تاکید بر اینکه شرکت گاز استان اصفهان، یک شرکت خدمات رسان است که تمامی توان خود را برای توزیع گاز ایمن و مستمر بکار می گیرد در خصوص گازرسانی به شهرک صنعتی امیرکبیر گفت:پیگیری های لازم از سوی این شرکت صورت گرفته و طراحی شبکه مورد نیاز انجام و آماده اجراست اما هنوز زمین مورد نیاز برای احداث ایستگاه های این شهرک به این شرکت گاز واگذار نشده است.

وی،بیان داشت: وجود بیش از یکصدو ۱۱هزار مشترک ، ۶۸هزار و ۷۰۰ انشعاب، یک هزار و ۳۲۱ کیلومتر شبکه و ۳۴۱ مشترک عمده در این شهرستان بیانگر گوشه ای از حجم فعالیت های اجرا شده در این شهرستان است که با هدف خدمت به مردم ، ایجاد اشتغال، حمایت از چرخه تولید وگسترش رفاه عمومی انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ، خدمت گزاری به مردم را رسالت اصلی کارکنان این شرکت در بخش های مختلف عنوان کرد و تاکید داشت: لازمه خدمت گزاری، دلسوزی، همدلی، سرعت و دقت در انجام امور محوله می باشد.

علوی، همچنین با اشاره به عملیات اجرایی طرح جامع نجف آباد و احداث ۵ ایستگاه TBS با ظرفیت های ۱۰ و۲۰ هزار متر مکعب در ساعت که در ایام الله دهه فجرسال گذشته آغاز شد،گفت: این طرح در راستای پایداری گاز تا ۲۵ سال آینده آغاز شده که طی آن ۸ ایستگاه TBS و ۱۰ کیلومتر شبکه گذاری اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به سه استراتژی مهم این شرکت ؛ سرآمدی در عملیات، بهبود عملکرد اقتصادی و ارتقاء بهروری گفت : شرکت گاز اصفهان با تکیه بر کارکنان متعهد و توانمند خود و با رعایت استانداردها و ضوابط فنی توانسته است ۹۹٫۶ درصد از جمعیت این استان را از نعمت گاز طبیعی برخوردار نماید.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *