افتتاح ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

مجید تقیان

ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در زمینی به مساحت ۲۹۲ مترمربع و زیربنای ۸۸۲ مترمربع افتتاح شد.

علی گرجی در آیین افتتاح ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اظهار کرد: تبلیغات از ارکان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که رسالت سیاست‌گذاری را در ایام مختلف بر عهده داشته و توانسته در انجام رسالت خطیر تلاش‌های فراوانی انجام دهد.وی با اشاره به اینکه این نهاد، نهادی عمومی و غیر دولتی است، افزود: مخاطبان این نهاد اقشار مختلف مردم هستند که توانسته است گام‌های موثر و مفیدی را در تمام مناسبت‌ها و اجرای برنامه‌ها بردارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از مردادماه سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۶۰۰ عنوان برنامه برگزار کرده است که یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از برنامه‌ها استفاده کردند. وی خاطرنشان کرد: این نهاد به منظور برگزاری برنامه‌های انقلاب اسلامی نیازمند حمایت بوده تا به اهداف موردنظر دست یابد. گرجی گفت:این ساختمان در زمینی به مساحت ۲۹۲ متر مربع با زیربنای ۸۸۲ متر از تیرماه سال گذشته آغاز شد و امروز به بهره‌برداری رسید.
در ادامه معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد:خوشبختانه در چهارمحال و بختیاری انسجام، وحدت و هماهنگی میان تمام مسئولان استانی وجود دارد.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *