دستگیری دو سارق حرفه ای خودرو در شهرکرد

حمید باقری

فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو سارق حرفه ای خودرو و کشف ۶ دستگاه خودرو پراید، در شهرکرد خبر داد.

سردار”غلامعباس غلام زاده” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت چند دستگاه خودروی پراید در شهرستان شهرکرد دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد، قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مآموران با انجام کار اطلاعاتی گسترده و بررسی شگرد های سرقت، موفق به شناسایی سارقان شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را حین سرقت دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: سارقان در بازجویی فنی پلیس به سرقت ۶ دستگاه خودروی پراید اعتراف کردند که متهمان جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار”غلامعباس غلام زاده” در ادامه از انهدام ۱۵ باند سرقت خودرو از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: یک هزار و ۱۰۰ نفر سارق تاکنون دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده اند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان از کاهش چشمگیر سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد و گفت: برخورد با سارقان در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان قرار دارد و از همشهری های عزیز درخواست داریم ضمن رعایت نکات ایمنی جهت جلوگیری از سرقت خصوصا سرقت خودرو هرگونه موارد مشکوک را به سامانه ۱۱۰ پلیس گزارش کنند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *