مجهزترین سالن سرپوشیده دوومیدانی کشور افتتاح شد

حدیث بابایی

مسعود سلطانی فر روز گذشته در بدو ورود به استان چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران گفت: چهارمحال و بختیاری ظرفیت های ارزشمندی برای توسعه ورزش دارد.

وی ادامه داد: این استان به علت شرایط کوهستانی و ارتفاع بالای ظرفیت های ارزشمندی برای توسعه ورزش دارد که باید این ظرفیت مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: وجود جوانان با استعداد در استان چهارمحال و بختیاری از مهمترین ظرفیت های این استان است که باید با توسعه ورزش زمینه برای بهره گیری از این استعداد ورزشی ایجاد شود. توسعه بخش ورزش استان های کم برخوردار از مهمترین اهداف دولت است.

وزیر ورزش و جوانان پس از ورود به فرودگاه شهرکرد به سمت شهرستان فارسان این استان حرکت کرد تا از پروژه های ورزشی این شهرستان بازدید کند.

افتتاح بزرگ ترین و مجهز ترین سالن تارتان کشور در شهرستان بروجن چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به این استان بود.

مسعود سلطانی فر در سفر به استان چهارمحال و بختیاری از مراحل احداث پروژه میدان چمن شهر باباحیدر شهرستان فارسان بازدید کرد و از نزدیک با میزان پیشرفت و روند اجرای آن آشنا شد.

سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان در کشور توسعه می یابد

مسعود سلطانی فر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه ورزش از مهم ترین اهداف دولت است که برنامه ریزی های بسیار زیادی برای توسعه این بخش در دولت دوازدهم انجام شده است.

وی تاکید کرد: توسعه ورزش نیازمند ورود بخش خصوصی و سرمایه گذار در این بخش است.

پایگاه های قهرمانی در شهرستان های کشور توسعه می یابد

وی بیان کرد: شناسایی استعداد های ورزشی با توسعه پایگاه های قهرمانی در مناطق مختلف کشور محقق می شود و توسعه پایگاه های قهرمانی در شهرستان های کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: احداث پایگاه های قهرمانی در شهرستان ها زمینه ساز تسهیل دسترسی جوانان به این پایگاه ها را فراهم می کند و استعداد های ورزشی در شهرستان ها شناسایی می شوند.

وی گفت: پایگاهای قهرمانی با شناسایی استعداد های جوانان زمینه شکوفایی ورزشکاران را در رشته های مختلف فراهم می کند.توسعه سازمان های مردم نهاد در سطح کشور از دیگر برنامه های دولت دوازدهم  است.

برگزاری برنامه های اجتماعی حوزه جوانان افزایش می یابد

وی گفت: با توسعه سازمان های مردم نهاد زمینه مشارکت مردم در برنامه های اجتماعی جوانان افزایش می یابد.

سلطانی فر ادامه داد: با ظرفیت بالای استان چهارمحال و بختیاری در امر ورزش می توان با تکمیل طرح های ورزشی و برنامه ریزی های مدون شاهد موفقیت ورزشکاران در دوسال آینده باشیم.افتتاح مجهزترین سالن دو و میدانی کشور در استان چهارمحال و بختیاری از مهمترین افتخارات در این استان به شمار می رود که زمینه ساز توسعه ورزش های دو ومیدانی در این استان می شود.

مجهزترین سالن سرپوشیده دوومیدانی کشور افتتاح شد

 مجهزترین سالن دوومیدانی کشور با حضور وزیر ورزش و جوانان در بروجن بهره برداری شد. سالن سرپوشیده دوومیدانی و پیست تارتان چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین پروژه های ورزشی کشور است که در این استان احداث شده است.

بهترین و مجهزترین سالن دومیدانی تارتان سر پوشیده کشور در زمینی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع احداث شده است که فضای سرپوشیده آن ۱۰ هزار متر مربع است.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاح این پروژه اظهار داشت: سالن دو ومیدانی شهدای ورزشکار بروجن یکی از مهمترین پروژه های ورزشی در سطح کشور است که زمینه ساز ارتقای رشته ورزشی دوومیدانی در استان و کشور می شود. مساحت کل این پروژه ۳۵ هزار مترمربع است.

عبدالرحمان قاسمی ادامه داد:  این پروژه ورزشی دارای ۱۰ هزار متر مربع سالن سرپوشیده است و این پروژه ورزشی دارای تمام استاندارد های بین المللی دارد.۱۵ هزار متر مربع محوطه سازی در این پروژه ورزشی انجام شده است.

زمینه برگزاری اردوهای تیم ملی در چهارمحال و بختیاری فراهم شد

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این پروژه زمینه برگزاری مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی را در این استان فراهم می کند.

وی یادآور شد: این پروژه دارای بخش مدیریت با سالن کنفرانس، سرویس و آبدارخانه اختصاصی، دو سری رختکن ورزشکاران، رختکن مربیان و داوران، سالن تخصصی دو میدانی تارتان شش خطه ساندویچی، سونای خشک و بخار و جکوزی، نمازخانه، بوفه تماشاچیان و … است.

مراحل احداث این پروژه ملی از سال ۱۳۸۶ آغاز شده است و این سالن ورزشی با ظرفیت یک هزار و ۲۰۰ تماشاچی از مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور دولت نهم و دهم به استان چهارمحال و بختیاری است.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *