اجرای طرح بیمه فیروزه‌ای در کاشان

ابراهیم قربانی

عباسعلی نیک‌فرجام، رئیس شعبه بیمه معلم کاشان، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار کیمیای وطن با اشاره به اجرای طرح بیمه فیروزه‌ای گفت: بیمه فیروزه‌ای، بیمه‌نامه جامع آتش‌سوزی و مسئولیت مدنی مساجد، هیئت‌های حسینی، تکایا، امامزادگان و اماکن متبرکه است.
رئیس بیمه معلم شعبه کاشان درباره نرخ این بیمه‌نامه اظهار داشت: نرخ این بیمه‌نامه برای مرکز استان، ۱۷۰ هزار تومان و برای شهرستان، ۱۵۵ هزار تومان و برای روستاها، ۱۳۷ هزار تومان اعلام شده و مدت آن یکسال است.
همچنین تعهدات بیمه‌نامه این طرح جبران خسارات آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار تا سقف ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ۵ ریال است. گفتنی است که در این مدت اگر بیمه‌گذار بخواهد به مسجد یا تکیه یا بنایی که تحت پوشش بیمه است، ساختمانی اضافه کند، باید طبق مجوزات قانونی این کار انجام شود تا بتواند از بیمه‌نامه مکمل بهره برد. متاسفانه گاه مشاهده می‌شود که مساجد و تکایا اقدام به ساخت و سازهای غیرقانونی می‌کنند که این قسمت‌ها شامل بیمه‌نامه نمی‌شود. باید به خاطر داشته باشیم که همه خدمتگزاران به مدت یک سال تحت پوشش بیمه هستند.
نیک‌فرجام افزود: در این‌باره جلسه‌ هم‌اندیشی در دفتر آیت‌الله نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم کاشان، با حضور حجت‌الاسلام فلاحی رئیس دفتر امام جمعه، نوروززاده مسئول امور مساجد، حسینی مسئول هیئت‌ها و نماینده اداره اوقاف و امور خیریه تشکیل شد که پس از توافقات اجرای این طرح در کاشان کلید خورد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *