اعتبار۵ میلیارد تومانی برای شش بانده کردن محور شهرضا – اصفهان

زهرا نصیری

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: یکی از مهم‌ترین نیازهای شهرستان‌های شهرضا و دهاقان ایجاد اشتغال است و برای این منظور باید از همه ظرفیت‌های ملی، استانی و منطقه‌ای استفاده شود که یکی از بهترین آن‌ها سرمایه گذاری در زمینه گردشگری و توسعه صنعت توریسم است، اما پیش از آن باید راه‌ها و محورهای مواصلاتی منطقه اصلاح یا ایجاد شود.

سمیه محمودی افزود: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های راه‌ سازی در منطقه جنوب استان، ۶ بانده کردن مسیر شهرضا به اصفهان است که به لحاظ برخورداری از موقعیت استراتژیک جاده ترانزیت کشور باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود.اگرچه این پروژه ردیف ملی   ندارد اما  باجذب اعتبار ۵ میلیارد تومانی آسفالت وزیرسازی پروژه انجام خواهد شد.

 وی با بیان اینکه بهره‌برداری کامل از ثبت دو روستای اسفرجان و هونجان به عنوان روستاهای گردشگری شهرضا انجام نشد ه است افزود: اصلاح و بهسازی جاده یحیی‌آباد به کهرویه  وهمچنین جاده عشایری هونجان به گرموک با اختصاص ۹۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات امور عشایر و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اداره راه و شهرسازی می تواند نقش موثر در توسعه گردشگری داشته باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه قرار است بخش جدیدی در این منطقه ایجاد و شهرضا به شهرستانی با ۲ بخش تبدیل شود، نیازمند راه‌های مناسب هستیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *