اصناف در جهت توسعه شهر هوشمند تلاش کنند

پریسا خاکبازان

فرمانده انتظامی استان اصفهان ، در نشست مشترک با رئیس و اعضای اتاق اصناف استان اصفهان گفت: اصناف ویترین جامعه و در معرض دید همگان قرار دارند و به همین دلیل امنیت آنها از اهمیت بالایی برای پلیس برخوردار است.

سردار مهدی معصوم بیگی، با بیان اینکه اصناف بخشی از فرآیند تولید امنیت درهر شهر و کشوری است افزود: اتحادیه های صنفی بایستی در جهت ترویج و توسعه شهر هوشمند که از مؤلفه های آن ارتقای استفاده از تجهیزات الکترو نیکی در سطح اماکن تجاری و استفاده از ظرفیت مؤسسه های خدمات حفاظتی و مراقبتی انتظام است تلاش کنند.

وی با بیان اینکه وجود امنیت در بخش اصناف می تواند در توسعه نظم و امنیت و در جامعه و افزایش احساس امنیت شهروندان مؤثر باشد افزود: در این زمینه پلیس اصفهان آماده ارتقای همکاری ها در بخش آموزش همگانی، مشارکت عمومی، ساماندهی صنوف فاقد پروانه و توسعه بازرسی های هدفمند و مشترک از واحدهای صنفی است.

این مقام ارشد انتظامی استان از تشکیل کارگروه های تخصصی مشترک به تفکیک صنوف خبر داد و گفت: در این کارگروه ها مشکلات صنوف مختلف در حوزه های امنیتی و انتظامی مورد بررسی و به صورت تخصصی رسیدگی می شود.

رسول جهانگیری، رئیس اتاق اصناف اصفهان نیزگفت:امنیت یکی از اصلی ترین نیازهای هر جامعه ای است و بدون امنیت زمینه  برای هیچ نوع فعالیتی فراهم نمی شود.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *